• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 28 شهریور 1402
کد مطلب : 203341
+
-

با مردم

یارانه نان به‌خود افراد پرداخت شود
مدتی است طرح واریز یارانه نان 80میلیون ایرانی به‌حساب چند هزار نانوا پس از اجرای آزمایشی طرح در زنجان در کل کشور اجرایی می‌شود. هدف اجرای این طرح بسیار عالی و هدفمند‌سازی‌ یارانه نان است ولی آنچه اکنون مشاهده می‌شود کم فروشی، قاچاق آرد، دادن آرد سهمیه‌ای به نانوا و واریز بخش عمده یارانه به نانوا و کسب درآمد بسیار از نانوایی است درحالی‌که نان باکیفیت و با قیمت مناسب هم به‌دست مردم نمی‌رسد. تنها راه خلاصی از این وضع این است که یارانه نان اختصاصا به هر فرد برسد که هم جلوی رانت و قاچاق گرفته شود و هم حق به حقدار رسیده باشد.
یک کارمند اداره غله

 درخواست حذف چراغ قرمزچهارراه استقلال در خیابان توحید
چند سال پیش چهارراهی که در محدوده خیابان توحید وجود دارد و موسوم به پارک پلیس است جهت احداث پل استقلال در این محدوده حذف شد که این موضوع ترافیک منطقه را بسیار سبک کرده بود اما به‌دلیل نداشتن دسترسی کافی در آن زمان، این چهارراه دوباره باز و چراغ راهنمایی برای آن تعبیه و کار گذاشته شد. این موضوع ترافیک بسیار سنگین و کلافه کننده‌ای را در این منطقه به‌وجود آورده است خصوصا در روزها ی تعطیل.در حال حاضر که دسترسی به این محدوده از چند جهت
امکان پذیر شده مسلما حذف چراغ راهنمایی از بار ترافیکی شدید این چهارراه خواهد کاست.
نزهت از ستارخان

علت افزایش 3 برابری قیمت برق در قبض‌ماه گذشته چیست؟
هزینه مصرف قبض برق این دوره نسبت به ماه‌های گذشته بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی قبلی 3 برابر افزایش یافت. در این شرایط نامطلوب اقتصادی چرا به جای اینکه هوای خانواده‌ها را داشته باشند، برای مردم هزینه تراشی می‌کنند؟ لطفادر مورد این گرانی توضیح دهند.
اکبر عاروان از تهران

ممنوعیت بازنشستگی فرهنگیان بعد از اول مهر عادلانه نیست
با بخشنامه شماره 700/261مورخ 1402/06/04 وزارت آموزش و پرورش؛ بازنشستگی بعد از اول مهر فرهنگیان ممنوع شده است.در این راستا معلمانی که تاریخ بازنشستگی آنها بعد از مورخ 1402/07/01 است، باید استمرار خدمت نمایند. این بخشنامه جدید بازنشستگی که برای معلمان آمده است با کجای قانون مطابقت دارد؟ چرا ۱۰ روز مانده به سال تحصیلی چنین بخشنامه‌ای ابلاغ شده است؟ از شما تقاضا داریم بررسی کنید.
زمانی از شهرکرد

این خبر را به اشتراک بگذارید