• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 7 شهریور 1402
کد مطلب : 201556
+
-

با مردم

استعلام بیمه‌های تکمیلی آنلاین شود
الکترونیکی‌کردن نسخ پزشکان جهت ثبت در سامانه یکپارچه به‌علت جدید‌بودن این طرح ایرادات و مشکلاتی را برای بیماران و کادر درمان به‌وجود آورد اما با وجود این مشکلات، از بسیاری جهات طرح کارآمد و مفیدی است که مهم‌ترین آن ایجاد یک شناسنامه از پیشینه بیماران و امکان دسترسی همه پزشکان و مراکز درمانی به این شناسنامه است. پیشنهاد می‌کنم استعلام بیمه‌های تکمیلی هم مشمول این طرح شود تا تمامی مطب‌ها و مراکز درمانی بتوانند به‌صورت آنلاین و اینترنتی از بیمه‌های طرف قرارداد بیماران و همینطور نوع، میزان و سقف خدماتشان مطلع شوند. مسلما اجرای این طرح هم مزایای زیادی مثل صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران، کاهش ترافیک و کاهش مصرف کاغذ رابه‌دنبال خواهد داشت.
میناوند از تهران

زنبورداران مورد حمایت قرار گیرند
طی چند سال گذشته هزینه‌های زنبورداری و تولید عسل به‌شدت بالا رفته است. فقط قیمت جعبه نگهداری از زنبورها از 150هزار تومان به 660هزار تومان افزایش پیدا کرده که این یک نمونه از افزایش قیمت‌هاست. ولی با این حال خرید عمده از زنبورداران کماکان به قیمت قبل است. درواقع زنبوردار نه‌تنها سود نمی‌کند بلکه به قول معروف باید از جیب بخورد. با توجه به جایگاهی که کشورمان در تولید عسل در سطح جهانی دارد ضروری است تا مسئولان با حمایت و خرید منصفانه و کوتاه‌کردن دست دلالان از این بازار، زنبورداران را به ادامه کار و تولید دلگرم کنند.
رفیعی از اردبیل

پیامک
چرا سامانه 134پاسخگو نیست و از کار افتاده است؟
سال‌هاست که از طریق تماس با سامانه 134از اوضاع شرایط آب و هوایی کشور با خبر می‌شدیم. معلوم نیست که چرا مدتی است این سامانه از کارافتاده و پاسخگو نیست. دلیل این اختلال چیست؟ خواهشمندیم هر‌چه زودتر قطعی این سامانه اصلاح و یا سامانه جدیدی برای جایگزینی آن معرفی شود.
مرادی از تهران

پسماندهای پزشکی در محله امانیه اهواز جمع‌آوری شود
مدتی است که پسماندهای پزشکی در محله امانیه اهواز رها می‌شود که این امر سلامت اهالی را به خطر انداخته است. ضمن اینکه زباله‌ها به‌خودی خود سر موقع جمع‌آوری نمی‌شوند و انباشته‌شدن زباله‌های بیمارستانی نظیر سرنگ، ‌گاز آلوده به خون، بتادین، ‌گان‌های استفاده‌شده و... در کنار منازل مردم بسیار ناراحت‌کننده است. مسئولان به محله امانیه، ‌خیابان پوراندخت، ‌پشت سیلو، ‌محدوده پشت استادیوم مراجعه کرده و از نزدیک شاهد باشند که چه زباله‌هایی در اینجا تخلیه می‌شوند.
موسوی از اهواز

قطع برق روزانه شهرک‌های صنعتی کارها را فلج کرده است
براساس برنامه اعلامی روزانه در شهرک‌های صنعتی به تناوب برق قطع می‌شود. اما کجای دنیا برق یک شهرک صنعتی را در بهترین روزهای کاری هفته آن هم به‌مدت 12ساعت قطع می‌کنند. هر هفته یک روز کاری از 11ظهر تا 11شب برق شهرک ثامن در جاده خاوران قطع می‌شود و چون آخر هفته است عملا 3روز شهرک تعطیل می‌شود. لطفا این روند متوقف شود و به جای آن شب‌ها برق واحدهای صنعتی و شهرک‌ها را قطع کنند.
گودرزی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید