• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 اسفند 1401
کد مطلب : 187938
+
-

با مردم

مسکن مهر پردیس ثبت‌نام کردیم، در هشتگرد مسکن تحویل دادند
11سال قبل برای مسکن مهر در پردیس ثبت‌نام کردیم و علت آن هم نزدیکی تقریبی به تهران و محل کارمان و بستگانمان بود. بعد از بیش از یک دهه به‌دلیل مسائل متعددی که پیش آمد تحویل مسکن در پردیس برای ما منتفی شد و در واقع مسکن مهر هشتگرد را به ما تحمیل کردند. چاره‌ای جز تحویل‌گرفتن آن نداشتیم. اکنون مستأجری برای آن خانه دوردست پیدا نمی‌شود و اگر پیدا شود رقمی جزئی بابت آن خواهد داد. از سوی دیگر ما در تهران مستأجریم و کرایه چند میلیونی می‌دهیم و عملا انگار‌نه‌انگار در این سال‌ها پولمان را برای مسکن هزینه کرده‌ایم.
سوهانی از تهران

پتروشیمی گلستان بعد از 15سال یک ریال سود نداده است
15سال قبل شرکت پتروشیمی گلستان اقدام به فروش سهام کرد. یکی مثل من، هست و نیست خود را داد و سهام آنجا را به امید سرمایه‌گذاری برای آتیه خرید. در این مدت بیش از 15سال این شرکت حتی یک ریال سود پرداخت نکرده و‌ بعد از بررسی مشخص شده که کل دارایی شرکت زمینی است که حتی دیوار کشی هم‌نشده است! چرا شرکتی که وجود خارجی هم ندارد به مردم سهام فروخت؟ چرا هیچ‌کس هم پاسخگو نیست؟
سهامدار مالباخته از گرگان

گزارشگران رسانه‌ها به‌طور واضح از تیمی خاص حمایت نکنند
گزارشگران صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها که کار گزارش فوتبال لیگ برتر را انجام می‌دهند، به‌صورت واضح از تیمی خاص طرفداری می‌کنند! درصورتی که گزارشگر باید بی‌طرف باشد و فقط بازی را گزارش کند. دخالت در کار داوری وظیفه آنها نیست و این مسئله ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.
اعتمادی از تهران

بازسازی خانه‌های فرسوده اجباری شود
 از مسئولان شهری و راه و مسکن تقاضا داریم با قاطعیت بازسازی خانه‌های فرسوده را اجباری کنند تا ساکنان این خانه‌ها  نگرانی مداوم از فروریختن سقف خانه و دیوار بر سرشان را تحمل نکنند. اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض و سختگیری برای بازسازی در این زمینه ضروری است.
خنیایی از تهران

تعداد اتوبوس‌های بلوار توس در مشهد افزایش یابد
تعداد اتوبوس‌های مسیر بلوار توس از ابتدا تا انتها مخصوصا در ساعات تعطیلی مدارس و بازار کافی نیست و احتیاج به اتوبوس‌های بیشتر به‌شدت احساس می‌شود. به‌دلیل کم‌بودن تعداد اتوبوس‌ها مردم مجبورند ساعت‌ها منتظر بمانند و با ازدحام مسافران مواجه شوند. لطفاً اتوبوسرانی و شهرداری مشهد پیگیری کنند.
مقدسی پارسا از مشهد

بهزیستی شهرستان پردیس به تعهداتش عمل نمی‌کند
مدت‌هاست که سازمان بهزیستی شهرستان پردیس درمورد خدمات‌رسانی به مدجویان اهمال می‌کند. هم‌اکنون ماه‌هاست که وعده صدور کارت معلولیت را به معلولان داده ولی عملی نشده است. از بسته‌های ارزاقی هم که به مدد‌جویان تعلق می‌گرفت مدت‌هاست در این شهرستان خبری نیست. در این شرایط اقتصادی دلخوشی معلولان و مددجویان به این بسته‌ها و حمایت‌ها بود. خواهشمندیم این وضعیت هر‌چه زودتر اصلاح شود.
راد از شهر جدید پردیس

سریال‌های طنز بیشتر ساخته شود
سال‌ها قبل تلویزیون سریال‌های طنز بسیار جذابی را در ایام نوروز و یا‌ ماه مبارک رمضان پخش می‌کرد که دلیلی برای جمع‌شدن افراد خانواده و وقت گذراندن با هم می‌شد. متأسفانه چند سالی است که به جز یکی، 2مورد خبری از ساخت سریال‌های جدید طنز نیست. پخش تکراری سریال‌های قدیمی هم چاره کار نیست. با توجه به اینکه امسال گرانی‌ها به قشر متوسط و ضعیف بسیار فشار آورده و تعداد زیادی از خانواده‌ها دیگر توان سفردر ایام نوروز را ندارند جا دارد صدا و سیما بودجه و امکان بیشتری را به ساخت سریال‌های طنز اختصاص دهد.
سروش از تهران

پروژه 160واحدی خیران مسکن‌ساز در سمنان چه شد؟
سال گذشته همراستا با طرح نهضت ملی مسکن اعلام کردند که پروژه 160واحدی خیران مسکن‌ساز در شهر سمنان آغاز شده است، ولی تا‌کنون از روند پیشرفت آن خبری در دست نیست. توقع این است که مسئولان راه و شهرسازی سمنان به‌عنوان متولی نظارتی و همچنین مجمع خیران مسکن‌ساز سمنان به‌عنوان مجری اجرای پروژه ۱۶۰ واحدی خیران مسکن‌ساز در شهر سمنان نسبت به اطلاع‌رسانی درخصوص کیفیت پیشرفت پروژه فوق اقدام کنند.
توفیقی از سمنان


پاسخ مسئولان
امکان ساخت سرویس بهداشتی در داخل ایستگاه‌های مترو نیست

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ایستگاه‌های مترو به سرویس بهداشتی مجهز شوند در ستون با مردم روز 16اسفند‌ماه پاسخ داده است: «احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی به استحضار می‌رساند با توجه به نبود فضای مناسب و نبود امکان اتصال به سیستم دفع فاضلاب شهری امکان ساخت سرویس بهداشتی عمومی در داخل ایستگاه‌های متروی خطوط مترو مقدور نیست. مسافران گرامی به‌خصوص نمازگزاران، ‌کودکان، افراد بیمار و سالمند درصورت نیاز می‌توانند از سرویس بهداشتی پرسنل به‌صورت موردی استفاده کنند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید