• یکشنبه 23 مرداد 1401
  • الأحَد 16 محرم 1444
  • 2022 Aug 14

خرید گوشی همراه فقط با کد ملی

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل در گفت‌وگو با همشهری جزئیات و تغییرات تازه در فرایند خرید و رجیستری گوشی‌های تلفن همراه را اعلام کرد
در روزهای پایانی هفته گذشته خبری درخصوص تغییر در مقررات خرید و فروش موبایل در برخی از سایت‌های خبری منتشر شد که نشان می‌داد براساس تصمیماتی که در آخرین جلسه کمیته رجیستری موبایل اتخاذ شده، پس از این فروش گوشی‌ تلفن همراه به مصرف‌کنندگان فقط براساس کد ملی خریدار صورت می‌گیرد.

صدور شناسنامه برای فرش ایران

جایگاه صادراتی مهم‌ترین هنر- صنعت فرهنگی کشور در بازارهای صنایع‌دستی و هنری جهان طی چند سال گذشته از دست رفته است. ایران در بخش صادرات فرش دستباف از رتبه نخست به رتبه پنجم سقوط کرده است، اما دلیل این سقوط چیست؟

بودجه سالانه شهرداری متناظر با برنامه 4ساله باشد

به‌طور معمول در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالانه شهرداری تهران متناظر با برنامه 4ساله تهیه و تدوین شود.

غربی‌ها هنوز در قرن نوزدهم به‎سر می‌برند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‎خارجی مجلس در گفت‎وگو با همشهری آنلاین درباره روند فعلی مذاکرات گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هنوز دچار خودبزرگ‌بینی هستند.

چریک‌های فلسطینی، کابوس تل‌آویو

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ 3روزه اخیر نشان داد که فراتر از جنگ‌های چریکی، توانایی درگیر شدن در یک رویارویی تمام‌عیار نظامی با رژیم صهیونیستی را دارد
3روز جنگ و بمباران نوار غزه در هفته گذشته باعث شد تا نام گروهی از فلسطینی‌ها با نام «جهاد اسلامی» بسیار بیشتر از گذشته در رسانه‌های غربی تکرار شود.

اروپا در دام خشکسالی

جنگل‌ها در اروپا در آتش می‌سوزند و رودخانه‌ها در حال خشک شدن هستند. موج‌های شدید گرمایی و خشکسالی تاریخی تهدیدهای اکولوژیکی و اقتصادی تازه‌ای را متوجه قاره اروپا کرده است.

بیکاران مشغول استراحتند

« کار هست، نیرو نیست.» این جمله‌ای است که یکی از مؤسسان شرکت تولید محتوا، می‌گوید. آنها در ماه‌های گذشته چندین بار آگهی استخدام داده‌اند و بیش از همه در فضای مجازی برای جذب نیرو تمرکز کرده‌اند.

باغ‌هایی که گود شده‌اند

تا چند سال قبل صدای پرنده‌های باغ، اهالی خیابان را از خواب صبح بیدار می‌کرد حالا هراس از ترک ‌خوردن سقف و دیوار‌ها نمی‌گذارد که شب‌ها خواب آرام داشته باشند. باغ بزرگ و قدیمی که در محل تقاطع 2خیابان بود خراب شده، درختان کنده شده و تنها یک ردیف از آنها دورتادور زمین باقی‌مانده که در حال خشک شدن هستند.

تعداد گردشگران کشورهای خاورمیانه

در همشهری آنلاین بخوانید

توافق نهایی پس از رفع مسائل پادمانی

قطار احداث خط4 مترو پرسرعت شد