05
یکشنبه 23 مرداد 1401
شماره 8565
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ثبت‌نام کتب درسی تمدید شد

‌خبر
طبق اعلام سازمان پژوهش‌ و برنامه‌ریزی آموزشی مبنی بر تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان جامانده می‌توانند ۲۲مرداد تا ۱۰شهریورماه۱۴۰۱ نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.
ویژه
تعدد کارت‌های بانکی در دست مردم منجر به افزایش ریسک وقوع جرم می‌شود و گاهی افراد سودجو از شهروندان می‌خواهند که کارت بانکی را که هیچ استفاده‌ای از آن ندارند به آنها اجاره دهند.
42 درصد از تصادفات فوتی شهر تهران در 3ماه اول امسال مربوط به موتورسیکلت‌سواران است.
سلامت
یکی از بیمارستان‌های ناایمن در تهران بیمارستان رسول‌اکرم ص و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است که دستور تخلیه این بیمارستان صادر شده.

پرش از دیوار کنکور بدون اضطراب

تغییرات کنکور 1402چه تأثیری بر دانش‌آموزان و مؤسسه‌های کنکور دارد؟
گزارش
کنکور غول مرحله آخری بود که حداقل بعد از پایان ابتدایی و نهایتا پایان مقطع دبیرستان، در کابوس‌های شبانه بسیاری از دانش‌آموزان ظاهر می‌شد و دلیل بسیاری از اضطراب‌ها و فشارهای روانی نوجوانان در این دوران بود؛ فشارهایی که نگرانی‌های خانواده و فرهنگ حاکم بر جامعه بر آتش آن می‌دمید.
«بیمه اجباری» برای زائران اربعین حسینی

«بیمه اجباری» برای زائران اربعین حسینی

وزیر کشور از برقراری بیمه اجباری برای زائران اربعین حسینی و مذاکره با طرف عراقی برای کاهش معطلی در مرز خبر داد.
لغو قرارداد بیمه‌ تکمیلی برای چشم‌پزشکی
بیمارستان‌های خصوصی چشم‌پزشکی، قرارداد خود را با بیمه‌های تکمیلی لغو کردند و این در حالی است که بخش زیادی از مردم تحت پوشش بیمه‌های پایه نظیر بیمه تأمین‌اجتماعی و بیمه سلامت هستند ولی حجم مراجعین بسیار زیاد و نوبت‌های چندماهه در مراکز دولتی باعث شده که با بهره‌گیری از بیمه‌های تکمیلی مراجعه بیشتری به مراکز درمانی خصوصی داشته باشند.