17
یکشنبه 23 مرداد 1401
شماره 8565
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنگ اعصاب برای مردم

قربانی دعوای باشگاه‌ها با صداوسیما، فقط هواداران فوتبال هستند
سوژه روز
اگر از ما می‌پرسید در اختلاف رخ داده بین باشگاه‌ها و تلویزیون چه‌کسی محق است، قطعا به سود باشگاه‌ها رأی می‌دهیم.
ویژه
یک قانون نانوشته در فوتبال ایران داریم که براساس آن رئیس کمیته داوران فدراسیون مکلف است هر تصمیمی که داوران در زمین گرفتند توجیه یا ماستمالی کند!
شناگران ایرانی بازی‌های کشورهای اسلامی را با رکوردشکنی آغاز کردند.
لیگ برتر انگلیس
این احتمالا یکی از جنجالی‌ترین داستان‌های خدمت سربازی در فوتبال ایران است؛ قصه بازیکنی که از لحظه مشمول شدن تا همین حالا سعی کرده به شکلی از زیر بار این قانون همگانی فرار کند، اما تنها نتیجه کوشش‌های او، آسیب رساندن به‌خودش بوده است.

همان یحیی؛ همان تارتار

پرسپولیس با ترکیب جدیدش 2 بار به تیر دروازه ذوب‌آهن زد اما در حسرت اولین گل فصل ماند تا یحیی و تارتار مثل فصل قبل در فولادشهر به تساوی برسند
گزارش بازی
پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر را با یک تساوی بدون گل در فولادشهر آغاز کرد. تیم یحیی در معدود دفعاتی که از عمق حمله کرد خطرساز شد اما در اغلب زمان بازی با اصرار فراوان توپ را به کناره‌‌ها برد و روی دروازه ارسال کرد تا قاسمی و قریشی در خط دفاعی حریف موفق‌تر از عبدی تنها عمل کنند.
مأموریت سخت ریکاردو

مأموریت سخت ریکاردو

بازی با سپاهان نشان داد کار سرمربی پرتغالی استقلال خیلی سخت است
شکست همیشه تبعات دارد؛ مخصوصا اگر در مسابقات‌بزرگ و حیثیتی رقم بخورد. این، داستان ریکاردو‌ساپینتو سرمربی جدید استقلال است که لیگ بیست‌ودوم را به بدترین شکل ممکن، با شکست 2 بر صفر برابر یکی از رقبای حیثیتی یعنی سپاهان آغاز کرد.
دوست داشتم به‌جای مسابقات بروم کربلا
دوست داشتم به‌جای مسابقات بروم کربلا
علیرضا کریمی که قبل از اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی مشکل گذرنامه داشته، می‌گوید: دوست داشتم کارم درست نشود!
علیرضا کریمی کاپیتان تیم کشتی آزاد اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی و پرچمدار کاروان ایران در این بازی‌ها بود.
اعلام لیست 30نامزد توپ طلای سال2022 از سوی مجله فرانس فوتبال بار دیگر انتقادات گسترده‌ای را متوجه فرمول این نشریه برای انتخاب برترین بازیکن سال اروپا کرد.

جوادی نخستین طلایی وزنه‌برداری

خبر آخر
مصطفی جوادی دیروز نخستین مدال طلای وزنه‌برداری ایران را در بازی‌های کشورهای اسلامی به‌دست آورد.

ستاره افتتاحیه استقلالی سابق

فوتبال ایران
سپاهان در حالی بزرگ‌ترین بازی روز اول لیگ را برد که 16درصد کمتر از استقلال توپ داشت اما با همان 42درصد مالکیت توپ توانست 4برابر حریفش شوت در چارچوب داشته باشد و بیش از 2برابر امید گل خلق کند.

آماربازی

زننده اولین گل فصل جدید لیگ برتر که این گل را در بازی پیکان و ملوان به ثمر رساند، بهترین بازیکن میدان هم شناخته شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
دیروز بالاخره مشکل ثبت قرارداد قراردادهای جدید در بارسلونا برطرف شد و لواندوفسکی، دمبله، سرخی روبرتو، رافینیا، کریستنسن و فرانک کسیه توانستند با فعال شدن اهرم چهارم اقتصادی توسط باشگاه به فهرست این تیم برای مسابقات لالیگا راه یابند و بارسا را برای بازی هفته اول مقابل رایو وایکانو همراهی کنند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8565