• چهار شنبه 24 شهریور 1400
  • الأرْبِعَاء 7 صفر 1443
  • 2021 Sep 15

ارز 4200تومانی در خط پایان

خبر‌ها نشان می‌دهد که عزم دولت برای حذف ارز ترجیحی جدی است
با اظهارات 2نماینده مجلس و حمایت برخی دیگر از نمایندگان و همینطور تشکیل یک کمیته سه‌جانبه، بحث حذف ارز فسادزای 4200تومانی جدی‌تر شد.
زاکانی: شهرفروشی خط قرمز ماست

مشوق بزرگ برای نوسازی تهران

متقاضیان ساخت‌وساز 2ماه فرصت دارند تا از تخفیف‌ها و مشوق‌های 25درصدی شهرداری تهران برای دریافت پروانه بهره‌مند شوند؛ تخفیف‌هایی که به‌ویژه برای مالکان بافت‌های فرسوده یک‌فرصت به‌حساب می‌آید و می‌تواند انگیزه آنها را برای نوسازی بناهای ساختمانی ناپایدار افزایش دهد.

ضرورت تجدید قوای کادر درمان

بیش از 18‌ماه از شیوع کرونا می‌گذرد و آمار فوت و ابتلا همچنان بالاست. در این مدت بیشترین فشار برای درمان بیماران، به پزشکان و گروه‌های پرستاری وارد شده که این وضعیت آسیب‌های روانی جدی برایشان همراه داشته است.

رایزنی در دوشنبه

رئیس‌جمهوری فردا در نخستین سفر خارجی خود راهی تاجیکستان می‌شود
رئیس‌جمهوری به دوشنبه می‌رود. امامعلی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان از سیدابراهیم رئیسی دعوت کرده تا برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به این کشور سفر کند.

کادر درمان درگیر و دار سلامت روان

افزایش بستری و مرگ‌های کرونا در پیک‌های متعدد، نگرانی از ابتلای مجدد و مرگ خود و همکاران، تنش‌های شغلی، واکنش خانواده‌ها به مرگ عزیزان، خستگی مفرط، اضطراب و استرس از شیفت‌های طولانی و مواجهه دائمی با ویروس، شرایط سختی برای کادر درمان ایجاد کرده است؛ متخصصان حوزه روان تاکید می‌کنند باید برای خروج این افراد از وضعیت بحران روحی، اقدام فوری و ویژه‌ای صورت گیرد.
روایت ادامه‌دار خبرنگار همشهری از سفر به امارت اسلامی افغانستان

دیدم ذبیح الله مجاهد جلویم ایستاده است

هرات، ایران است. در آن احساس غربت نمی‌کنی. انگار در زاهدان یا بندرعباس راه می‌روی. همه زبان فارسی می‌دانند. امن‌تر از گذشته هم شده است. دزد و راهزن و تروریست‌ دیگر در آن فرصت جولان ندارند. البته دلیل اصلی آن شاید این باشد که ناامن‌کننده‌های دیروز، امروز بر سر قدرت هستند.

شلیک نهایی

پیروزی فوتسال در گام اول

30نما از سینمای ایران