• سه شنبه 14 بهمن 1399
  • الثُّلاثَاء 19 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Feb 02

حکایت دریا

علی نصیریان بازیگر تمام‌نشدنی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، فردا ۸۶‌ساله می‌شود
تنها بازمانده از نسل طلایی بازیگرانی که با سابقه منزه تئاتری‌شان، بیش از نیم‌قرن وجاهت و احترام را در پرده سینما و قاب تلویزیون کسب کردند.
خبرنگار همشهری با حضور در یک مرکز تجاری پایتخت از بی‌توجهی برخی شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گزارش می‌دهد

تجمع برای رسیدن به پیک چهارم

مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای اخیر از کاهش پرشتاب نرخ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم خبر می‌دهند و می‌گویند، شهروندان با کاهش احساس خطر ابتلا به ویروس، اقدامات احتیاطی و بهداشتی برای مقابله با ویروس را کنار گذاشته‌اند و با این اقدام، زمینه را برای خیز چهارم پیک بیماری مساعد کرده‌اند.

خطرات بودجه‌نویسی مجلس

در ارتباط با چالش بین دولت و مجلس بر سر لایحه بودجه سال1400 و تغییرات وسیع صورت‌گرفته در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، باید دقت کرد که این بودجه فقط برای دولت نیست بلکه بودجه کل کشور است و تبعات آن کسب‌وکار و معیشت همه مردم را متاثر می‌سازد.

ناوالنی، بهانه روس‌ها برای خیزش علیه پوتین

اصلاح قانون اساسی روسیه به خواست ولادیمیر پوتین در سال گذشته میلادی، امکان ماندن او در قدرت تا سال2036 را فراهم کرده است.

رونمایی از دستاورد جدید فضایی ایران

جدیدترین ماهواره بر سوخت جامد ایران با نام ذوالجناح دیشب آزمایش شد.

سکه‌های مهریه‌ها آب می‌روند

مهریه قراردادی دوجانبه بین زوجین است که جزو دیون زوج محسوب می‌شود و درصورت بروز اختلاف بین زوجین زوج درصورت پرداخت نکردن مهریه به هر دلیل طبق قانون بدهکار مالی محسوب می‌شود و باید در قبال بدهی که بر‌عهده دارد، پاسخگو باشد.
هیات دولت و جمعی از نمایندگان دیروزبا ‌آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تجدید بیعت کردند

رئیس‌جمهور: امام ره، حاکمیت اسلام را با حکومت مردم تلفیق کرد

رئیس‌جمهور دیروز پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در چهل‌ودومین سالگرد انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه امام عزیز و بزرگوار ما برای موفقیت نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی به قدرت‌های نظامی چریکی یا قدرت‌های خارجی تکیه نکرد، گفت: امام هیچ‌یک از این راه‌ها را انتخاب نکرد.