08
چهار شنبه 26 شهریور 1399
شماره 8039
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیران استقلال همه تخم‌مرغ‌هایشان را در سبد بازگشت آندره‌آ استراماچونی گذاشته‌اند، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد و برای لیگ بیستم خبری از مربی ایتالیایی نشود، بدترین سناریوی دنیا در انتظار کسی است که مسئولیت سرمربیگری در استقلال را بر عهده می‌گیرد.
باز همه‌‌چیز برگشته است به 9‌ماه قبل؛ به همان روزهایی که همه‌جا بحث در مورد بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال بود.
ماجرای انتخاب سرمربی تراکتور هم برای خودش داستانی شده است.
استقلال با سرمربی موقتش مجید نامجومطلق در قطر به سر می‌برد و در تهران حرف و حدیث‌ها بر سر آمدن یا نیامدن استراماچونی هنوز به جایی نرسیده است.

مسی را نگه می‌دارد شجاع و ترابی را نه!

داستان عجیب بند فسخ قرارداد باج باشگاه به بازیکن
بازیکن‌سالاری در فوتبال ایران نه از زمین مسابقه، بلکه از فصل نقل‌وانتقالات شروع می‌شود.

پنجره بسته شد اما جای نگرانی نیست

باشگاه پرسپولیس عصر روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه طی روزهای آینده را تأیید کرد اما به هواداران امید داد که این معضل را در آینده نزدیک حل خواهد کرد.
یک احمق، یک نژادپرست
با برگزاری مسابقات فوتبال در غیاب تماشاگران و هواداران متعصب به‌نظر می‌رسید آزار بازیکنان و توهین‌های نژادپرستانه کمتر از گذشته باشد اما اینطور نیست.

نکته بازی

نکته بازی
مهدی رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش با شهرخودرو تن به شکست یک بر صفر برابر الشباب امارات داد. با این حال نکته جالب مسابقه، تصمیم رحمتی برای نیمکت‌نشین کردن خودش بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علی کریمی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال را همراهی خواهد کرد.
داریوش شجاعیان که پس از برطرف شدن مصدومیتش نتوانسته بود مجوز بازی در لیگ و جام حذفی ایران را بگیرد، با صادر شدن کارت بازی‌اش می‌تواند در آسیا برای آبی‌ها به میدان برود!