• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 26 شهریور 1399
کد مطلب : 110296
+
-

استرا هدیه داد، استقلال باز نکرد

گفته می‌شود استراماچونی حتی حاضر بوده پولش را در چند قسط بگیرد اما به دلایلی نا معلوم مذاکرات با او قطع شده است

استرا هدیه داد، استقلال باز نکرد

محمد زارعی- خبرنگار

استقلال با سرمربی موقتش مجید نامجومطلق در قطر به سر می‌برد و در تهران حرف و حدیث‌ها بر سر آمدن یا نیامدن استراماچونی هنوز به جایی نرسیده است. درخصوص مذاکرات با این مربی ایتالیایی هر روز یک خبر جدید منتشر می‌شود و هواداران استقلال سردرگم مانده‌اند که بالاخره به آرزویشان می‌رسند یا نه. وقتی استقلال با فرهاد مجیدی آخرین مراحل جام‌حذفی را می‌گذراند و همزمان احمد سعادتمند در ایتالیا مشغول مذاکره بود، هواداران به آمدن استراماچونی بسیار امیدوار بودند و این امیدواری با اخبار روزهای بعد بیشتر و بیشتر شد. اما چند روزی است که ماجرا برای آبی‌ها خوب پیش نمی‌رود؛ سازمان لیگ که قانون منع ورود خارجی‌ها را وضع کرده حاضر به کوتاه آمدن نیست و از طرف دیگر مذاکرات طرفین در نقطه‌ای متوقف مانده و چند روزی است وکلای استراماچونی منتظر حرکت بعدی مدیران استقلال هستند.
چند روز قبل صادق درودگر -عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون- توضیحاتی درخصوص این موضوع به هواداران استقلال داد و متذکر شد که استراماچونی در جریان مذاکرات، دستمزد امسال و سال آینده خود را به‌صورت نقدی و یکجا مطالبه کرده است. براساس ادعای درودگر، شرایطی که استراماچونی برای آمدن به ایران گذاشته، مهم‌ترین مانع بر سر راه حضور او در استقلال بوده است. چراکه استقلال قادر نبوده مبلغ قرارداد او برای 2 سال آینده را یکجا به این مربی بپردازد. اما دیروز از داخل باشگاه استقلال اخبار متفاوتی به‌دست ما رسید که با ادعای درودگر کاملا تناقض دارند. یک منبع آگاه در باشگاه استقلال روز گذشته به خبرنگار همشهری گفت درخواست دستمزد 2سال از سوی استراماچونی واقعیت ندارد و این مربی حتی حاضر شده دستمزدش را به‌شکل قسطی و در چند مرحله دریافت کند. گویا استراماچونی در این زمینه با استقلالی‌ها راه آمده و حتی حاضر شده پول یک سال را در چند قسط و طی چند سال از باشگاه ایرانی بگیرد. او بر سر مباحث مالی با مدیران استقلال به توافق کامل رسیده اما بلافاصله بعد از این توافق‌ها عابدیان -عضو هیأت‌مدیره استقلال- و احمد سعادتمند به دلایلی نا معلوم مذاکرات را متوقف می‌کنند و پروسه بازگشت استراماچونی ناتمام می‌ماند. به این ترتیب دیگر تماسی بین طرفین برقرار نمی‌شود تا وکلای استراماچونی منتظر تماس ایرانی‌ها بمانند و هواداران استقلال منتظر بازگشت سرمربی محبوب‌شان. به‌نظر می‌رسد سریال استقلال و استراماچونی به قسمت‌های پایانی رسیده و این داستان طی چند روز آینده کاملا جمع خواهد شد.
در آخرین ساعات دیروز استراماچونی با انتشار یک متن در اینستاگرام،تلویحا احتمال بازگشتش به ایران را منتفی اعلام کرد: « امروز من خیلی عصبانی هستم؛ چون به نظر می‌رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است. من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم، چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است. من عشق شما را احساس می کنم و می خواهم که شما بدانید همه چیز ساختگی بوده است. امروز خیلی ناراحت هستم»برخی معتقدند این متن نشان می دهد مدیران استقلال هرگز با استراماچونی مذاکره نکرده‌اند امابرخی دیگر می‌گویند او فقط پیشنهاد کتبی و رسمی را تکذیب کرده است نه مذاکرات شفاهی را.

این خبر را به اشتراک بگذارید