05
چهار شنبه 10 دی 1399
شماره 8124
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت جدید میوه و سبزی در میادین

تره‌ بار
قیمت جدید میوه و سبزی درمیادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام شد.
ویژه
بهای اونس در بازارهای جهانی روز سه‌شنبه 0.23درصد رشد داشت و این بار برخلاف روز دوشنبه بازار طلای ایران نیز به تبعیت از آن رشد داشت.

تنور افزایش قیمت نان، داغ شد

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت‌وگو با همشهری: هزینه تمام‌شده روزانه تولید انواع نان سنتی در تهران از 400تا 500هزار تومان افزایش یافته است
بازار
رشد هزینه تمام‌شده تولید و طولانی شدن روند بررسی درخواست نانوایان برای اصلاح نرخ نان موجب افزایش نرخ برخی انواع نان سنتی در تهران شده است. گفته می‌شود احتمالا وزیر صنعت طرح افزایش قیمت نان را به هیأت وزیران ارائه خواهد کرد.
واگذاری ETFها؛ شکست یا موفقیت

واگذاری ETFها؛ شکست یا موفقیت

وزیر اقتصاد از عرضه دارا دوم تا پایان سال خبر داده اما بسیاری تجربه واگذاری دارایکم و پالایش یکم را شکست خورده می‌دانند
وزی00ر اقتص0اد درح00الی از ع0رضه واح00د‌های صندوق سرمایه‌گذاری دارا دوم تا پایان سال خبر داد که آمار‌ها نشان می‌دهد قیمت واحد‌های عرضه شده صندوق دارایکم و پالایش یکم از زمان عرضه تاکنون با نزول مواجه شده و به زعم اغلب سهامداران عرضه صندوق‌های سرمایه‌گذاری دولتی یک تجربه شکست خورده و حتی به جو بی‌اعتمادی در بازارسرمایه دامن زده است.
اثر خانه‌نشینی بر افزایش مصرف پنیر پیتزا
اثر خانه‌نشینی بر افزایش مصرف پنیر پیتزا
پنیر پیتزا یکی از پرکاربردترین پنیرهای آشپزی و یکی از پرطرفدارترین پنیرها در جهان است. البته واقعیت این است که پنیری به نام پنیر پیتزا وجود ندارد اما از آنجا که معروف‌ترین غذای طبخ شده با این نوع پنیر، پیتزاست، خود پنیر هم به این نام معروف شده است.