• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149505
+
-

با مردم/ 9دی نشان استواری نظام اسلامی ایران است


حماسه عظیم و وصف‌نشدنی ۹دی۱۳۸۸درس عبرتی تاریخی است که پیام‌آور حقانیت نظام الهی و اسلامی و متزلزل‌نشدن پایه‌های استوار و مقدس آن به‌رغم تمام مشکلات که البته در برابر این مشکلات مثل کوه استوار است. سال گذشته به‌خاطرشدت گرفتن ویروس منحوس کرونا مراسمی برای گرامیداشت 9دی برگزار نشد که امیدواریم امسال به‌خاطر بهبودی نسبی شرایط مراسمی در‌ شأن این روز برگزار شود.
الهی از کرج

   قطع‌شدن یارانه بازنشستگان نیازمند بازنگری است
بازنشسته‌ای هستم که یارانه‌ام از 3سال قبل قطع شده است درحالی‌که حقوق من 3میلیون و 500هزارتومان است و درآمد دیگری ندارم. علت قطع یارانه‌ام هم داشتن خودروی پژو توسط دخترم اعلام شده که آن زمان، هم تحت تکلف من نبود و هم اشتغال و بیمه‌اش جدا بود و اکنون هم ازدواج کرده است.  درواقع قطع‌شدن یارانه افرادی مانند من نیازمند بازنگری است.
بازوند از تهران

 جاده خاکی میامی – جیلان آسفالت شود
جاده خاکی روستای جیلان در استان سمنان به شهر میامی که نزدیک‌ترین شهر به آن است سال‌هاست بدون آسفالت به حال خود رها شده درحالی‌که اهالی بارها و بارها به شورای شهر، بخشداری و فرمانداری مراجعه و تقاضای خود را  مطرح کرده‌اند ولی تاکنون هیچ‌گاه نیاز آنان جدی تلقی نشده است.
یزدانی از روستای جیلان سمنان

 پست قرنطینه دامپزشکی کنار تخته در کازرون احیا شود
3سال قبل مقرر شد پست قرنطینه دامپزشکی کنار تخته در شهرستان کازرون ایجاد شود اما بعد از گذشت چند سال این پست دایر نشده است درحالی‌که شغل بسیاری از ساکنان محدوده‌های کنارتخته و خشت دامداری است. با توجه به اینکه ساختمان قرنطینه ساخته ولی به حال خود رها شده از مسئولان تقاضا می‌شود قبل از فرسوده‌شدن ساختمان نسبت به احیا و بهره‌برداری از آن اقدام کنند.
فتحی از کازرون

  برنج وارداتی نتوانست قیمت را کنترل کند
درحالی‌که مسئولان از ورود مقادیر قابل توجهی برنج وارداتی برای کنترل قیمت برنج خبر دادند هنوز خبری از کنترل قیمت برنج نیست و قیمت این محصول هر روز بالاتر می‌رود. چه زمانی قرار است دولت قیمت یکی از ارزاق اصلی مردم را کنترل کند؟
مولوی از شبستر

  برف و باران به چاه‌های زیرزمینی هدایت شوند
مسئولان زیرساختی فراهم کنند که بارش‌های جوی برف و باران به سمت چاه‌های زیرزمینی هدایت شوند. بخشی از ساختار به‌صورت قنات در گوشه و کنار کشور فراهم است و کافی است مسئولان با این وضع کم‌آبی و فرونشست زمین برنامه‌ریزی کرده و آن را اجرا کنند.
دشتی از تهران

   فرودگاه مسافری در قزوین دایر شود
قزوین ظرفیت بالایی برای داشتن فرودگاه مسافری دارد ولی تاکنون از وجود فرودگاه بی‌بهره مانده است درحالی‌که چند فرودگاه دارد که از آنها برای سمپاشی و هواپیماهای تفریحی استفاده می‌شود. جا دارد فرودگاه مسافری با استفاده از ظرفیت یکی از این فرودگاه‌ها ایجاد شود که هم مردم از آن استفاده کنند و هم ظرفیت‌های جدید اشتغال برای جوانان ایجاد شود.
غیاثی از قزوین

  کارکنان شرکت پست حقوق‌شان بسیار ناچیز است
کارکنان شرکت پست کمترین حقوق را به نسبت سایر زیرمجموعه‌های آن وزارتخانه می‌گیرند و صدایشان به جایی نمی‌رسد. لطفا تدبیری برای پرسنل زحمتکش پست بشود.
برازنده از تهران

  حریم رود چالوس نیازمند دیواره است
رود چالوس در بخش زیادی از مسیر خود بدون دیواره و حریم است که این موضوع به‌خصوص در زمان بارندگی خسارات جبران‌ناپذیری به زمین‌های کشاورزی مردم وارد می‌کند ضمن اینکه تغییر مسیر هم به این مشکل دامن زده و همه ساله زمین‌های حاصلخیز بسیاری در حاشیه رود تخریب می‌شوند. از مسئولان تقاضا داریم بر این موضوع نظارت کرده و آن را مدیریت کنند.
کجوری از چالوس

 آسفالت خیابان «آزادگان» به «اسلامشهر» نیازمند تعمیر است
 متأسفانه آسفالت خیابان آزادگان به اسلامشهر بسیار پر‌دست‌انداز است و همین موضوع باعث آسیب و صدمه به جلو‌بندی خودروهایی می‌شود که مرتب از این مسیر عبور می‌کنند. لطفا مسئولان نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.
شکیبایی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید