• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 دی 1400
کد مطلب : 149496
+
-

سارق برای فریب پلیس خود را مدیر ساختمان جا زد

سارق سابقه‌دار که برای سرقت وارد ساختمانی شده بود وقتی مأموران پلیس را در یک قدمی خود دید لباس‌هایش را عوض و وانمود کرد مدیر ساختمان است اما درنهایت دستگیر شد.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مأموران کلانتری 139مرزداران هنگام گشت‌زنی به 2نفر که داخل یک وانت نشسته و در حال زاغ‌‌زنی خانه‌ای بودند مشکوک می‌شوند و آنها را زیرنظر می‌گیرند. دقایقی بعد یکی از آنها از روی دیوار وارد خانه شد. در این شرایط مأموران مطمئن شدند که این 2 نفر نقشه سرقت از این خانه را در سر دارند. درست در همین لحظات بود که دومین سارق که هنوز در وانت حضور داشت متوجه مأموران شد و فرار کرد. اما نفر دوم هنوز در ساختمان بود. در این شرایط بود که مأموران وارد منزل شدند. آنها مردی را دیدند که لباس خانگی به تن و دمپایی به‌پا داشت. او به مأموران گفت که مدیر ساختمان است و در حیاط صدایی شنیده است. هنوز معلوم نبود سارق تحت تعقیب کجا مخفی شده است. مأموران در بازرسی داخل راهروها 2دستگاه دوچرخه و تعدادی کفش که به‌صورت یکجا جمع شده و آماده سرقت بود پیدا کردند و در همین لحظات بود که همسایه‌ها یکی‌یکی از خانه‌هایشان بیرون آمدند و وقتی مأموران درباره مدیر ساختمان از آنها تحقیق کردند معلوم شد مدیرساختمانی در کار نیست و سارق همان فردی است که با لباس منزل و دمپایی وانمود می‌کرد مدیرساختمان است. به این ترتیب متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در این‌باره گفت: متهم در کلانتری به نقشه سرقت منزل با همدستی دوستش اعتراف کرد. همچنین بررسی پرونده او نشان داد که از سارقان سابقه‌دار است که تاکنون 6مرتبه دستگیر و زندانی شده است. به‌گفته وی، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید