17
یکشنبه 12 بهمن 1399
شماره 8149
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردم درخصوص شنیدن صدای آژیر آموزش ببینند

با مردم
جدای اینکه صدای آژیر خطر در بامداد 11بهمن به چه دلیل بوده است، واقعا چه تعداد از شهروندان می‌دانستند در هنگام شنیدن چنین صدایی چه باید بکنند؟
ویژه
۱۲بهمن‌ماه سالروز ورود پرشکوه حضرت امام خمینی به میهن اسلامی پس از ۱۵سال تبعید، گرامی باد. پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ همواره ۱۲بهمن را در انظار عمومی جهانیان زنده نگه داشته است.
داخلی
«من بچه محل آقا تختی هستم و با فقر بزرگ شده‌ام، اما وقتی پاکتی که داخلش 20هزار یورو بود را پیدا کردم فقط به پیدا کردن صاحبش فکر کردم.»
پشت‌پرده شنیده شدن صدای آژیر در غرب تهران و فرود نیامدن هواپیمای ترکیه‌ای در فرودگاه امام‌خمینی چه بود؟

آژیر شایعه‌ در پایتخت

شنیده شدن صدای آژیر در غرب تهران و به‌دنبال آن ماجرای فرود نیامدن هواپیمای مسافربری استانبول-تهران در فرودگاه امام‌خمینی و عدم‌ اطلاع‌رسانی دقیق از سوی مسئولان، با حواشی و شایعات زیادی همراه شد.

2روایت در یک پرونده آدم‌ربایی عجیب

مردی با شکایت از زنی مدعی شده که به دستور او ربوده شده و 3ساعت در گروگان سارقان بوده اما زن منکر آدم‌ربایی شده و می‌گوید که شاکی به بهانه خرید ارز الکترونیکی و سرمایه‌گذاری، سرش را کلاه گذاشته و سرمایه‌اش را تصاحب کرده است.
سرقت‌های سریالی 5 دزد مسلح در غرب پایتخت
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی اعضای باند 5نفره‌ای هستند که همگی آنها مسلح به کلت کمری بوده و با تهدید دست به سرقت از خانه‌ها می‌زنند.