• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 12 بهمن 1399
کد مطلب : 123380
+
-

مردم درخصوص شنیدن صدای آژیر آموزش ببینند

جدای اینکه صدای آژیر خطر در بامداد 11بهمن به چه دلیل بوده است، واقعا چه تعداد از شهروندان می‌دانستند در هنگام شنیدن چنین صدایی چه باید بکنند؟ از مسئولان تقاضا داریم درخصوص وظایف شهروندان در زمان صداهای مختلف آژیر اطلاع‌رسانی کنند.
دبیری از مرزداران

  حصار فلزی محوطه تاریخی ینگی امام به سرقت رفته است
به تازگی حصار فلزی محوطه تاریخی ینگی امام در ساوجبلاغ به سرقت رفته است و کاروانسرای صفوی و تپه ینگی امام در دسترس سودجویان و نامحرمان قرار گرفته است. از مسئولان شهری هشتگرد توقع داریم با نصب دوربین و نیز به کارگیری نیروی حفاظتی، جلوی تکرار چنین سرقت‌هایی را بگیرند و ضمن شناسایی سارقان نسبت به ترمیم بخش به سرقت رفته اقدام کنند.
حیدری از هشتگرد

  واقعاً منع تردد بعد از ساعت 21معضل شهرها شده است
مدت‌هاست که تهران از ساعت 4عصر به بعد قفل می‌شود و مسیر 35دقیقه‌ای در 2 ساعت و 30دقیقه طی می‌شود. 2 موضوع خاموشی شبانه آزادراه‌ها و جاده‌ها برای صرفه جویی در برق و نیز محدودیت‌های کرونایی در کنار مسائل اقتصادی و خود ویروس منحوس کرونا عرصه را بر شهروندان به‌خصوص تهرانی‌ها تنگ کرده است. لطفاً به محدودیت‌های تردد به‌دلیل کرونا پایان دهید.
گیتی از تهران 

  منطقه 19تهران بیمارستان ندارد
منطقه19تهران که محرومیت‌های بسیاری در بخش‌های رفاهی و فرهنگی و غیره دارد در بخش درمان صفر است. این منطقه با وجود انبوه جمعیت نه‌تنها بیمارستان ندارد بلکه مطب متخصص‌های مختلف ازجمله چشم پزشک هم به اندازه کافی ندارد و مثلاً در یک نقطه که مطب چشم پزشکی دایر است باید ساعت‌ها در فضای کوچک سرپا و نگران از شیوع کرونا ایستاد تا نوبت برسد. آیا حق مردم این مناطق نیست که بیمارستانی با همه تخصص‌ها داشته باشند.
کاظمی از منطقه 19تهران

پاسخ مسئولان
محصولات میادین میوه و تره بار مطابق استاندارد عرضه می‌شود

روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع کیفیت نامناسب محصولات میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ستون با مردم روز 11دی‌ماه پاسخ داده است: «رسالت ذاتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران حمایت از طبقه متوسط و اقشار کم برخوردار جامعه از طریق کنترل قیمت محصولات و عرضه محصولات و میوه و تره بار مطابق استانداردهای تعیین شده این سازمان است که به طور مستمر و مستقیم توسط مدیران میادین و کارشناسان حاضر در این مراکز کنترل می‌شود. با این وصف عرضه میوه و تره بار باکیفیت به‌مراتب بهتر و ممتاز افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت که این موضوع خلاف رسالت ذاتی این سازمان است. از سوی دیگر دستچین کردن میوه در این میادین این امکان را به شهروندان می‌دهد که هر مقدار با هر کیفیتی که بپسندند خرید کنند. شهروندان برای طرح انتقاد و پیشنهاد و شکایت با نام و نشانی میدان تره‌بار مورد نظر خود را از طریق سامانه 1888سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران اعلام کنند.»

  سبزی خوردن 75درصد افزایش قیمت یافته است
سبزی‌خوردن از کیلویی 8هزار تومان اول سال به کیلویی 14هزار تومان رسیده است و این یعنی 75درصد افزایش قیمت داشته است. این میزان افزایش قیمت با کدام ساختار اقتصادی قابل توجیه است؟
رضوانی از مشهد

  سد معبر در منطقه 15به‌صورت ساختاری رفع شود
ساکنان منطقه 15تهران به‌خصوص در محله‌های اسلام آباد، مسعودیه و افسریه از شهرداری تقاضا دارند نسبت به سد معبر جدیت بیشتری داشته باشند تا آرامش به منطقه بازگردد. آنقدر سد معبر گسترده و فراگیر است که خیابانی برای تردد نمانده است.
مصباحی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید