• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 23 مرداد 1401
کد مطلب : 168498
+
-

آماربازی

زننده اولین گل فصل جدید لیگ برتر که این گل را در بازی پیکان و ملوان به ثمر رساند، بهترین بازیکن میدان هم شناخته شد. دانیال جهانبخش، دفاع راست پیکان بود که تک‌گل بازی این تیم را مقابل ملوان زد. او علاوه بر گلزنی در دفاع هم نمایش قابل قبولی داشت و در اکثر دوئل‌ها پیروز شد تا با نمره 7.95 متریکا عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند. جهانبخش در این بازی 3دفع‌ توپ، 2قطع ‌پاس و 5نبرد موفق داشت. بهترین بازیکنان ملوان در این بازی صادق بارانی و سعید کریمی بودند که از متریکا نمره 6.81 گرفتند. ملوان در این بازی مالکیت توپ بالاتری داشت اما شوت‌های داخل چارچوبش نصف پیکان بود (4-2) و درنهایت یک بر صفر باخت.

لوسیانو پریرا در سن 38سالگی هم دست‌بردار نیست و همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد. او فصل جدید لیگ برتر را هم با گل آغاز کرد و تعداد گل‌هایش را در تاریخ این لیگ به 96 رساند. شیمبا با این 96گل چهارمین گلزن تاریخ و بهترین گلزن خارجی لیگ برتر ایران است. او در بین بازیکنان حال حاضر، بالاترین آمار گل را دارد و فقط 4گل دیگر می‌خواهد که به باشگاه 3نفره صدتایی‌ها بپیوندد. پریرا امسال را در یک تیم جدید یعنی مس رفسنجان آغاز کرده است. او در اولین بازی این تیم ۶ضربه به سمت دروازه نساجی زد که یکی از آنها منجر به گل شد و این گل با ضربه سر به ثمر رسید. شیمبا با نمره ۷.۴۳ متریکا عنوان بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد.

بازی نفت مسجدسلیمان و مس کرمان برخلاف پیش‌بینی‌ها پرگل‌ترین بازی روز اول لیگ برتر از کار در آمد. این بازی در مجموع 9شوت داخل چارچوب داشت که بیشتر از نصف آنها تبدیل به گل شد. نفت مسجدسلیمان در این بازی 21شوت زد که بیشترین تعداد شوت ثبت‌شده برای این تیم در یک بازی از لیگ بیستم به بعد بود. مس کرمان هم در اولین بازی‌اش پس از بازگشت به لیگ برتر 8شوت داشت که 3ضربه داخل چارچوب بود و 2گل برای این تیم به ثمر رسید. بهترین بازیکن این بازی پرگل امیرحسین کریمی هافبک نفت مسجدسلیمان بود که نمره خوب 8.30 را در جریان پیروزی 3بر2 برابر مس گرفت. این بازیکن یک گل زد، 3پاس کلیدی داد و 97درصد پاس‌هایش هم درست بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید