• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
یکشنبه 23 مرداد 1401
کد مطلب : 168500
+
-

لالیگا و سری‌آ هم شروع کردند

دیروز بالاخره مشکل ثبت قرارداد قراردادهای جدید در بارسلونا برطرف شد و لواندوفسکی، دمبله، سرخی روبرتو، رافینیا، کریستنسن و فرانک کسیه توانستند با فعال شدن اهرم چهارم اقتصادی توسط باشگاه به فهرست این تیم برای مسابقات لالیگا راه یابند و بارسا را برای بازی هفته اول مقابل رایو وایکانو همراهی کنند. تنها نام ژول کنده هنوز ثبت نشده که آن هم به دلیل دیر ملحق شدن او به تیم و همچنین آماده نبودنش بود. بارسلونا ۲۴.۵ درصد از حقوق بارسا استودیو را به ارزش ۱۰۳ میلیون دلار فروخت تا بتواند قبل از شروع فصل جدید لالیگا قراردادهای جدید را به ثبت برساند. احتمالا برناردو سیلوا و مارکوس آلونسو و یک مدافع راست جدید هم به تیم اضافه خواهند شد که برای آنها باید اهرم‌های جدید فعال شود. 

  لالیگا
لالیگا با شکست 2بریک سه‌ویا در اولین بازی فصل مقابل اوساسونا آغاز شد. امشب یا به‌عبارتی ساعت 00:30 بامداد دوشنبه رئال مادرید هم اولین بازی‌اش را انجام خواهد داد و به مصاف آلمریا خواهد رفت. رودریگو مصدوم است و از ترکیب خط خورده ولی بقیه بازیکنان در دسترس هستند. آنچلوتی قول داده برای بازی‌های آسان‌تر مثل این از سیستم چرخشی استفاده کند و به بازیکنانی مثل سبایوس، کاماوینگا، شوامنی و چند تن دیگر بازی بدهد. بازیکنان ذخیره رئال در تور پیش‌فصل ثابت کردند حرف زیادی برای گفتن دارند. آنها یادآور بازیکنان ترکیب دوم تیم در سال دوم دوران مورینیو بودند که در بازی‌های آسان‌تر کار را درمی‌آوردند و هجومی‌تر از ترکیب اولیه بازی می‌کردند.

  سری‌آ
فصل تازه سری‌آ هم این هفته آغاز شد. دیروز بازی مهمی نبود اما مسابقات امروز جالب‌تر به نظر می‌رسد. کلا در هفته اول مسابقه مهمی گنجانده نشده. دیروز که میلان- اودینزه، اینتر- لچه و سمپدوریا- آتالانتا در تقویم گنجانده شده بود. امروز لاتزیو با بولونیا بازی دارد، آاس‌رم که یکی از مدعیان این فصل است در زمین سالرنتینا به میدان می‌رود و فردا هم ناپولی میهمان هلاس ورونا و یوونتوس میزبان ساسولو هستند.

  لیگ برتر
چلسی و تاتنهام امشب مهم‌ترین مسابقه هفته اروپا را برگزار می‌کنند که یکی از داربی‌های لندن است. چلسی هر 4 رویارویی قبلی را از حریف برده و جالب این‌که حتی یک گل هم از تاتنهام دریافت نکرده. آخرین باری که آبی‌ها نتوانستند بر تاتنهام پیروز شوند به پارسال همین موقع‌ها برمی‌گردد که در بازی دوستانه پیش‌فصل  2-2 شدند. اما تیم توماس توخل حال خوبی ندارد. بازیکنانی مثل لوکاکو، کریستنسن، رودیگر و یکی دو تای دیگر را از دست داده و تنها خرید مهمی که داشته کولیبالی بوده و یک مدافع چپ ذخیره به نام کوکوریا. بارسلونا همه لیست خرید او را جذب کرده. چلسی در هفته اول به‌زحمت و با تک‌گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی بر اورتون پیروز شد. در تور پیش‌فصل یک شکست بد 4برصفر از آرسنال خوردند تا نشان دهند این فصل دست‌کم از تاتنهام کم‌تر مدعی به حساب می‌آیند. کونته تیمش را برای این فصل تقویت کرده. ریچارلیسون به خط حمله اضافه شده و بازیکنانی مثل لنگله برای تقویت خط دفاعی. تاتنهام فصل را با برد 4بر یک مقابل ساوتهمپتون آغاز کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید