17
شنبه 11 دی 1400
شماره 8402
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نبرد غول پیر با غول جوان

رونمایی لیگ برتر و جذابیت‌هایش در سال نو میلادی
یک بازی بزرگ و سخت؛ البته برای آرسنال و نه منچسترسیتی. من‌سیتی و آرسنال 2 تیمی هستند که هر 5 مسابقه آخر خود را با اقتدار برده‌اند و حالا ساعت16امروز یکی باید ترمز دیگری را بکشد. آرسنال بدون آرتتا، سدریک، تومیاسو و میتلند نایلز که تست کوویدشان مثبت شده پا به این مسابقه می‌گذارد.
ویژه
تیم بارسلونا هر روز به تیم ملی اسپانیا شبیه‌تر می‌شود. بارسا با یوونتوس بر سر جذب موراتا به توافق نهایی رسید و فقط مانده مشکل حل‌نشده با اتلتیکو مادرید که صاحب واقعی این بازیکن است. یوونتوس آمار گلزنی فاجعه‌باری در این فصل داشته و حتی اگر علاقه بارسا هم نبود، قصد داشت مهاجم دیگری را جایگزین موراتا کند. نظر بارسا این بود که موراتا با ممفیس معاوضه شود که یووه آن را نپذیرفت.
سویه جدید کرونا با اینکه کمتر افراد را راهی بیمارستان می‌کند شاید به این دلیل که بیشتر مردم واکسن زده‌اند، دربرگیری و انتشار آن سریع‌تر از سویه‌های پیشین است.
والیبال زنان با حرفه‌ای‌شدن خیلی فاصله دارد و برای اثبات این حرف کافی است نگاهی به جدول لیگ‌برتر بیندازیم. در جدول 10تیمی، ذوب‌آهن در هفته دوازدهم 12پیروزی دارد ولی تیم بانوان ورامین در همه بازی‌ها بازنده بوده است. از قعر جدول هم یک رده بالاتر بیاییم، تیم جوانان زرتشتی یزد قرار دارد که فقط یک پیروزی ثبت کرده است.
یک برد پرگل دیگر مقابل رقیب دیرینه، بنفیکا و باطل شدن طلسم گلزنی مهدی طارمی سال2021 را برای پورتو و مهاجم ایرانی‌اش رؤیایی به پایان رساند.
حتما می‌دانید که طی روزهای گذشته یک فایل صوتی حاوی محتوای غیراخلاقی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ فایلی که می‌رود تا او را دچار دردسر بسیار بزرگی کند.
عثمان دمبله که به‌تازگی ازدواج کرده، تازه فهمیده زندگی خرج دارد و برای همین از بارسلونا رقم کلانی را برای تمدید قرارداد درخواست کرده است.

مخمصه

نویدکیا؛ سرمربی نجیب سپاهان بیش از یک‌سوم مسابقات را باخته و به‌شدت زیر فشار است
بدون اغراق باید گفت در 2دهه گذشته، حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان کمتر از داربی تهران نبوده است. با آغاز لیگ برتر و تزریق پول به سپاهان، این باشگاه به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شد و در این میان به‌ویژه تقابل طلایی‌پوشان با پرسپولیس اهمیت مضاعفی پیدا کرد؛ تا آنجا که به این مسابقه لقب «ال‌کلاسیکو» داده شد.
پر سپو لیس با تک ‌موقعیت بر نده شد

پر سپو لیس با تک ‌موقعیت بر نده شد

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان اعتقاد دارد این تیم چون زیبا بازی می‌کند، روزی نتیجه هم خواهد گرفت
تیم سپاهان چند هفته‌ای است که نتایج دلخواهش را نمی‌گیرد و شکست مقابل پرسپولیس اوضاع را برای این تیم بدتر کرده است. اما بازیکنان این تیم بعد از 3باخت متوالی با انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام به هواداران قول دادند وضعیت‌شان در هفته‌های آتی بهتر خواهد شد.
پشت خط زن/ بازگشت از فرانسه
بازیکن ایرانی شاغل در لیگ فرانسه به کشور بازگشت. محمدجواد معنوی‌نژاد که در سوپرلیگ فرانسه برای تیم پویترس بازی می‌کرد برای درمان آسیب‌دیدگی مجبور شده به ایران بیاید. قرار است او زیرنظر علی فرهادی زانویش را درمان کند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته سیزدهم

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته سیزدهم

جدول‌اعداد | 4111

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8402

جدول 8402
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فارغ از اینکه آیا امسال مجوز حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صادر خواهد شد یا نه، باید به این نکته کلیدی اشاره کرد که به‌طور کلی حضور مستمر نمایندگان ایران و مخصوصا پرسپولیس و استقلال در این تورنمنت واجد ارزش‌های زیادی است؛ آنچه نمی‌توان به‌سادگی از کنارش عبور کرد.
بعضی رسانه‌ها در پوشش خبری لیگ امارات تیتر زده‌اند: «مهدی قائدی بهترین بازیکن الاهلی مقابل الشباب.» تیتر طوری است که اگر خبر را باز نکنید، احتمال می‌دهید مهاجم پیشین استقلال در این بازی هت‌تریک کرده و 4تا هم پاس گل داده است، اما خب از این خبرها نیست.
مهدی مهدی‌پور بهترین بازیکن بازی استقلال و فولاد بود و موقعیت خودش را به‌عنوان بهترین بازیکن این فصل استقلال بیشتر از قبل تثبیت کرد. مهدی‌پور در مصاف آبی‌ها مقابل فولاد تک‌گل بازی را به زیبایی زد و به جز گلش یک شوت داخل چارچوب دیگر هم داشت تا هر دو ضربه داخل چارچوب آبی‌ها به نام همین بازیکن ثبت شود.