• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 11 دی 1400
کد مطلب : 149670
+
-

پر سپو لیس با تک ‌موقعیت بر نده شد

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان اعتقاد دارد این تیم چون زیبا بازی می‌کند، روزی نتیجه هم خواهد گرفت

پر سپو لیس با تک ‌موقعیت بر نده شد

محمد زارعی

تیم سپاهان چند هفته‌ای است که نتایج دلخواهش را نمی‌گیرد و شکست مقابل پرسپولیس اوضاع را برای این تیم بدتر کرده است. اما بازیکنان این تیم بعد از 3باخت متوالی با انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام به هواداران قول دادند وضعیت‌شان در هفته‌های آتی بهتر خواهد شد. محمدرضا خلعتبری یکی از پرسابقه‌ترین بازیکنان این تیم اصفهانی است که در مقابل پرسپولیس هم با بازوبند کاپیتانی در ترکیب زردپوشان حاضر بود. با او درخصوص این مسابقه و شرایط کلی تیمش به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

   از بازی با پرسپولیس شروع کنیم. به‌عنوان کاپیتان سپاهان نظرتان چیست؟
بازی خیلی خوبی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی هم موقعیت داشتیم. حتی می‌توانستیم نیمه اول را با گلزنی تمام کنیم ولی متأسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و پرسپولیس از تک‌موقعیتی که داشت به گل رسید. نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم اما فوتبال است و اتفاقاتش. متأسفانه شانس هم با ما یار نبود و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و بازی را واگذار کردیم. این بازی برای ما تمام شد و به فکر بازی آینده هستیم. می‌توانیم این هفته 3امتیاز را بگیریم و دوباره برگردیم به جمع مدعیان.

  بعد از 3باخت متوالی و اختلاف 6امتیازی با صدر جدول، شرایط روحی سپاهان چطور است؟
به‌نظر من سپاهان همین الان هم شرایط خوبی دارد. الحمدلله همه‌‌چیز نرمال است. هیچ مشکلی نیست و همه‌‌چیز خوب پیش می‌رود. بالاخره آدم از باخت ناراحت می‌شود، ما هم سپاهان هستیم و طبیعی است که از این وضعیت ناراحت باشیم. از هواداران بابت این اتفاقاتی که افتاده عذرخواهی کردیم. ان‌شاءالله در آینده جبران کنیم و به روزهای خوبمان برگردیم. البته من مشابه این اتفاقات را سال‌های گذشته هم که در سپاهان بودم دیدم ولی جبران کردیم و حتی قهرمان هم شدیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و مطمئن باشید در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. مطمئن باشید سپاهان واقعی را دوباره می‌بینید.

  به‌نظر می‌رسد با وجود شکست‌ها همچنان حمایت‌های لازم از محرم نویدکیا انجام می‌شود. اینطور نیست؟
صد درصد همینطور است. با اتفاقاتی که در این دو سه هفته رخ داده، هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند. سپاهان همیشه باید نتایج قابل‌قبول بگیرد ولی فوتبال است دیگر؛ برخی مواقع این بدشانسی‌ها پیش می‌آید. اما بالاخره یک جایی این بدشانسی‌ها تمام می‌شود. ما جبران می‌کنیم و جواب اعتماد آقای نویدکیا و هواداران را می‌دهیم.

  اشاره داشتی به اینکه سپاهان مشابه همین شرایط را داشت ولی در نهایت توانست قهرمان شود. منظورت کدام فصل است؟
زمان آقای فرکی بود که ما حتی 6-7امتیاز از صدر جدول عقب بودیم اما در 6هفته آخر 6برد آوردیم و قهرمان شدیم. روز آخر تراکتور و نفت تهران در تبریز مساوی کردند و ما قهرمان شدیم. تازه تیم فعلی ما از لحاظ بازیکن و شرایط پیرامونی خیلی بهتر از آن دوره است. اتفاقاتی را که در هفته‌های اخیر برای ما افتاده فراموش می‌کنیم و به آینده امیدواریم. مطمئنم نتایج قابل‌قبولی می‌گیریم و سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد.

  تا اینجای فصل کدام تیم‌ها را مدعی دیدی؟
وقتی جدول را نگاه می‌کنید سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد و گل‌گهر تیم‌های آن بالا هستند. تیم‌هایی که مطمئنا در پایان فصل هم جزو  5-4 تیم بالای جدول خواهند بود.
  در مصاحبه‌ای گفته بودی آخر فصل از فوتبال خداحافظی می‌کنی. تصمیمت را گرفته‌ای؟
اگر ببینم دیگر نمی‌توانم بازی کنم و از نظر بدنی به من فشار می‌آید بلافاصله فوتبال را کنار می‌گذارم. ولی هم‌اکنون وضعیتم نرمال است و به‌نظرم می‌توانم امسال و چه بسا فصل آینده هم به تیمم کمک کنم.

  برخی از کارشناسان می‌گویند زیبا بازی کردن سخت‌تر از نتیجه گرفتن است. حالا سپاهان زیبا بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد.
ما چون زیبا بازی می‌کنیم مطمئنا نتیجه هم می‌گیریم. دلیل نمی‌شود به‌خاطر اینکه 2 هفته نتیجه نگرفتیم ناامید باشیم. همین روند را ادامه می‌دهیم و رو به جلو می‌رویم، مطمئن باشید نتیجه هم می‌گیریم. ان‌شاءالله هواداران هم به ورزشگاه بیایند چون جایشان خالی است. ما در این 3-2 هفته شرمنده‌شان شدیم و امیدوارم آخر فصل بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه بدهیم.

  راستی در بازی با پرسپولیس بعد از دقایق ابتدایی که خوب بازی کردی، به‌نظر خسته شدی و در صحنه گل جا ماندی. نظر خودت چیست؟
نه من مشکلی بابت این موضوع نداشتم. صحنه گل پرسپولیس از جایی نبود که من باید آنجا باشم. فقط آمدم آنجا پوشش بدهم که دفاع چپ پرسپولیس دور زد و ارسال کرد. اینکه نیمه دوم به بازی نیامدم هم ربطی به این موضوع نداشت. اتفاقات فوتبال است و باید یک چنین اتفاقاتی بیفتد که گل ردوبدل شود. در آن صحنه مشکل از من نبود.

این خبر را به اشتراک بگذارید