• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 11 دی 1400
کد مطلب : 149678
+
-

نکته بازی/ اگر فقط تیتر را بخوانید...


بعضی رسانه‌ها در پوشش خبری لیگ امارات تیتر زده‌اند: «مهدی قائدی بهترین بازیکن الاهلی مقابل الشباب.» تیتر طوری است که اگر خبر را باز نکنید، احتمال می‌دهید مهاجم پیشین استقلال در این بازی هت‌تریک کرده و 4تا هم پاس گل داده است، اما خب از این خبرها نیست. الاهلی بازی را با نتیجه 4 بر یک باخته و در نتیجه تقریبا تمام بازیکنان این تیم عملکردی افتضاح داشته‌اند. بین اینها آمار قائدی از نظر دقت پاس و... کمی بهتر بوده. او 2 ضربه به سمت دروازه هم زده که هیچ‌کدام داخل چارچوب نبوده است. متوجه تکنیک‌های جذب مخاطب در تیترزنی می‌شویم، اما اینکه ستاره آینده‌دار فوتبال ایران به‌عنوان بهترین بازیکن تیمش در جریان یک شکست4 گله در لیگی مثل امارات برگزیده شود، فراتر از فاجعه است!

این آرامش را از خودت نگیر

کلا 2 مصاف اخیر پورتو و بنفیکا در جام حذفی و لیگ از هر جهت به‌سود پورتو تمام شد. آنها بازی اول را 3 بر صفر و بازی دوم را 3 بر یک به سود خودشان به پایان بردند. خاصیت پیروزی اول این بود که سرمربی بنفیکا اخراج شد و خاصیت پیروزی دوم هم لااقل برای ما ایرانی‌ها این است که پای مهدی طارمی به گلزنی باز شد. مهاجم ایرانی بعد از 11مسابقه ناکامی در گلزنی که انتقادات زیادی را هم متوجه او کرد، سرانجام موفق شد دروازه بنفیکا را باز کند. این اتفاق پس از آن رخ داد که بین مهدی و کادرفنی تیم ملی «آتش‌بس» رخ داد و حتی خبر بازگشت طارمی به اردوی تیم ملی رسانه‌ای شد. امیدواریم طارمی این آرامش را از خودش نگیرد.

200هزار یورو؟ همین؟

مارک ویلموتس بلژیکی در مراکش هم افتضاح بالا آورده و در آستانه اخراج از راجا کازابلانکا است. او که ظاهرا زندگی‌اش را از مسیر «دریافت غرامت» پشت سر می‌گذارد، این بار در آستانه بریدن گوش مراکشی‌هاست. ویلموتس در لیگ نتایج خوبی نگرفته و با شکست در سوپرجام هم حسابی هواداران راجا را ناامید کرده است. طی روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد اخراج زودهنگام مربی بلژیکی وجود داشته است. با این حال چیزی که مدیران باشگاه را مردد کرده، پرداخت 200هزار یورو بابت غرامت است. آقا این هم فکر کردن دارد؟ ما خودمان با ویلموتس قطع همکاری کردیم، 40 برابر این رقم را دادیم و کک‌مان هم نگزید. الان شما به‌خاطر 200هزار یورو عزا گرفته‌اید؟ خب البته پول برای مدیران شما ارزشمندتر از مسئولان ایرانی است.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید