17
سه شنبه 7 دی 1400
شماره 8399
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فدراسیون والیبال نظرسنجی‌ها را دستکاری کرد؟

سپاهان موافق برگزاری متمرکز پلی‌آف لیگ در تهران نیست
منهای فوتبال
باشگاه سپاهان به شیوه برگزاری دور برگشت و پلی‌آف لیگ برتر والیبال معترض است. دور برگشت از 12دی آغاز می‌شود و قرار است بازی‌های دور برگشت مثل دور رفت، به‌شکل میزبان و میهمان برگزار شود و بازی‌های مرحله پلی‌آف متمرکز و 2برد از 3بازی. سازمان لیگ بعد از پایان دور رفت برای چگونگی ادامه مسابقات از باشگاه‌ها نظرخواهی کرد.
ویژه
علیرضا سلیمانی که با مینیسک پاره در مسابقات قهرمانی جهان تاشکند وزنه زد، حالا مجبور است زانویش را جراحی کند. سلیمانی که در دسته 109کیلوگرم وزنه زد، قبل از مسابقات مصدوم شده بود اما کادر فنی برای اینکه تیم برای رفتن روی سکو امتیاز بگیرد، سلیمانی را مجبور کرد وزنه بزند.
کم‌کم تعداد بازی‌های لغو شده لیگ برتر به‌دلیل کرونا از تعداد بازی‌های انجام شده پیشی می‌گیرد. شنبه‌شب 3‌بازی به تعویق افتاده بود و این روند ادامه دارد. بازی امشب آرسنال- ولوز و همچنین لیدز- استون‌ویلا به‌دلیل ابتلای بازیکنان ولوز و لیدز به‌سویه جدید کرونا عقب افتاد.
تا لحظه تنظیم این مطلب مشخص نیست که آیا ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و حذف آنها از لیگ قهرمانان رسمی و قطعی خواهد شد یا نه. با وجود این اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، طبیعتا کام هواداران 2 تیم تلخ خواهد شد و سرخابی‌ها هم از جهات مختلف، چه فنی و چه اقتصادی دچار ضرر و زیان خواهند شد. به هر حال در فوتبالی که هزار جور مشکل مالی و اقتصادی دارد، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و برخورداری از پاداش پیروزی در هر بازی یا صعود از هر مرحله خیلی می‌توانست به این تیم‌ها کمک کند.
در هفته‌های اخیر شاگردان سابق محمد بنا حملات تمام‌عیاری علیه مربی سابق خود تدارک دیدند. آنها کار را در فضای مجازی شروع کردند و با چند مصاحبه و استوری، خواستار برکناری محمد بنا شدند. هرچند انتقاداتی هم به محمد بنا سرمربی تیم ملی وارد است ولی عملکردش گویای کاربلدبودن اوست.
مهدی کیانی بعد از دست و پنجه نرم کردن با یک مصدومیت نسبتا سخت از ناحیه کمر، حالا به شرایط بازی رسیده و می‌تواند در بازی روز چهارشنبه برابر گل‌گهر به میدان برود.
محرم نویدکیا را همه دوست دارند. تکلیف سپاهانی‌ها که مشخص است. محرم در دوران بازی قهرمانی‌های پیاپی برای طلایی‌پوشان به ارمغان آورده و جایگاهی بی‌بدیل در تاریخ این باشگاه دارد.

گمشده در زرق و برق

در حالی که نوراللهی در ترکیب الاهلی می‌درخشد، مهدی قائدی در همین تیم شرایط خوبی ندارد/ ظاهرا زندگی در دوبی اجازه تمرکز روی فوتبال را از این بازیکن گرفته است
کم‌کم دارد حوصله اماراتی‌ها از دست مهدی قائدی سر می‌رود. ستاره پیشین استقلال ابتدای فصل به الاهلی پیوست، اما این روزها به‌نظر می‌رسد او در زرق و برق امارت دوبی گم شده و خبر خاصی از «فوتبال» نیست.
سخت‌ترین قرعه حذفی برای سپاهان

سخت‌ترین قرعه حذفی برای سپاهان

استقلال و پرسپولیس در جام‌حذفی به تیم‌هایی خوردند که در همین یکی دو هفته اخیر آنها را در لیگ برده‌اند
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران دیروز انجام شد و 16تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. دقیقا یک هفته بعد از برگزاری مرحله قبلی و مشخص شدن 16تیم، روز گذشته این قرعه‌کشی با حضور صمد مرفاوی و اصغر مدیرروستا برگزار شد تا این دو بازیکن قدیمی قرعه تیم‌ها را برای این مرحله بیرون بکشند.
فردا حق اعتراض ندارید
برای پرسپولیسی‌ها که امروز از مجید صدری حمایت می‌کنند
تکلیف مدیریت پرسپولیس هنوز روشن نشده است و وزارت ورزش به‌زودی باید در این مورد تصمیم بگیرد. در این مدت اسم گزینه‌های زیادی برای مدیریت پرسپولیس مطرح بوده، اما معمولا این اسامی با واکنش‌های انتقادی هواداران همراه شده است.
تمجید کافو، اسطوره فوتبال برزیل از مسی آرژانتینی: «او کسی است که توانسته فاتح 7 توپ طلا شود. او 15سال است که یا اول بوده یا دوم. مسی بازیکنی است که فوتبالی چشمنواز بازی می‌کند؛ فوتبالی که همه دنیا ازجمله برزیلی‌ها را به وجد می‌آورد.»

اخبار پشت پنجره

تنها 4روز دیگر تا باز‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی باقی مانده. هواداران رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کنند تا از کنفرانس مطبوعاتی امباپه و رودیگر خبری بیاید و از زبان این دو ستاره بشنوند که آنها رئال مادرید را برای فصل آینده انتخاب کرده‌اند.

جدول‌اعداد | 4108

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8399

جدول 8399
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کریم باقری گفته: «کسانی که پرسپولیس و استقلال را در خطر حذف از آسیا قرار دادند باید پاسخگو باشند.» مصاحبه‌طوری است که انگار کریم باقری خیلی ناگهانی از کره مریخ فرود آمده و همه عمرش را در ایران زندگی نکرده است! کدام پاسخگویی برادر؟
دانیال اسماعیلی‌فر با میانگین امتیاز 7.30دوباره صدرنشین جدول بازیکنان لیگ برتر شد. مدافع راست سپاهان که بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل صدرنشینی در جدول متریکا را تجربه کرده، این هفته مقابل پیکان نمره خوبی نگرفت و میانگین امتیازاتش کمی افت کرد اما باز هم در صدر قرار گرفت.
مجمع انتخاباتی فدراسیون پرورش‌اندام 13دی‌ماه1399 برگزار شد که در پایان این رأی‌گیری عبدالمهدی نصیرزاده با کسب 28رأی از 43رأی ماخوذه به‌مدت 4سال به ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام رسید.