• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149345
+
-

اخبار پشت پنجره

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هنوز باز نشده اما با وجود این شایعات زیادی ردوبدل شده است

تنها 4روز دیگر تا باز‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی باقی مانده. هواداران رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کنند تا از کنفرانس مطبوعاتی امباپه و رودیگر خبری بیاید و از زبان این دو ستاره بشنوند که آنها رئال مادرید را برای فصل آینده انتخاب کرده‌اند. قرارداد هر 2‌بازیکن با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و چلسی رو به اتمام است و طبق قانون می‌توانند 6ماه مانده به پایان قرارداد، تیم بعدی خود را انتخاب کنند. باشگاه‌های دیگر هم بیکار ننشسته‌اند.


محمد صلاح چند وقت پیش گفته بود امیدوار است تا آخر عمرش در لیورپول بماند، به شرط آنکه در مذاکرات تمدید قرارداد ‌شأن او حفظ شود. حالا‌ شأن صلاح قرار است با دستمزد نجومی هفته‌ای 570هزار پوندی در قرارداد بعدی حفظ شود که بالاترین حقوق در تاریخ لیگ برتر است. حتی اگر نصف آن هم مالیات باشد، دستمزد صلاح با مالیات‌دررفته در حد بالاترین حقوق‌های بازیکنان جهان پیش از کسر مالیات خواهد بود.


به فاصله یک روز پس از خبر توافق پنهانی بایرن‌مونیخ بر سر رافینیای برزیلی با لیدز با قیمت 50میلیون یورو برای جانشینی کینگزلی کومان در فصل آینده، خبر دیگری درز کرده که چلسی هم خواهان جذب این بازیکن است. وینگر برزیلی در تیم ضعیف لیدز در این فصل 8گل و یک پاس‌گل ثبت کرده. چلسی می‌خواهد حکیم زیاش مراکشی را در این پست به دورتموند یا میلان قرض دهد؛ با بند خرید اجباری 20میلیون یورویی.


برادر تیاگو آلکانتارا یعنی رافینیا که واقعا بازیکن خوب و خوش‌تکنیکی است، در بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن زیاد شانس نیاورد و به او بازی نرسید. حالا این بازیکن می‌خواهد برای تست‌های پزشکی به اسپانیا برود و با رئال سوسیداد قرارداد ببندد. گفته می‌شود این قرارداد به‌زودی قطعی می‌شود.


باشگاه آاِس رم در آستانه جذب قرضی میتلند نایلز، هافبک 24ساله و انگلیسی آرسنال در ژانویه است. نایلز به‌دلیل ابتلا به کرونا فعلا چند بازی آینده آرسنال را از دست داده و نمی‌تواند تا پایان قرنطینه از کشور خارج شود، اما انتقال به‌زودی رخ می‌دهد.


در ترکیب رئال مادرید جایی برای سبایوس نیست. این بازیکن که در المپیک مصدوم شد، یک نیم‌فصل کامل را از دست داد و 2‌سال هم مجبور شد در آرسنال قرضی بازی کند. او حالا در آستانه پیوستن به رئال بتیس است. بتیس می‌خواهد با 10میلیون یورو کار را تمام کند اما رئال بیشتر می‌خواهد، حداقل 15میلیون یورو.


درحالی‌که امروز فران تورس با پیراهن بارسلونا معارفه می‌شود، از این باشگاه خبر می‌رسد که توافق برای تمدید 5ساله قرارداد عثمان دمبله هم صورت گرفته و این بازیکن تازه‌داماد با کاهش دستمزدش هم موافقت کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید