• سه شنبه 7 دی 1400
  • الثُّلاثَاء 23 جمادی الاول 1443
  • 2021 Dec 28

پول بنزین در جیب همه

رفته‌رفته جزئیات بیشتری از طرح احتمالی دولت برای تغییر سیاست تخصیص بنزین و یارانه سوخت نمایان می‌شود، وزیر نفت می‌گوید: تخصیص 15لیتر بنزین به هر ایرانی به قیمت هر لیتر 1500تومان جدی‌ترین طرح روی میز دولت است.

قتلگاه فریدونکنار را تعطیل کنید

بازار فریدونکنار به محلی برای بازاریابی گونه‌های مهاجر کمیاب تبدیل شده است. مشتری‌ها بیشتر خواهان جنازه‌های چنگر، خوتکای معمولی، اردک‌های سرسبز، فیل‌وَش و غاز خاکستری هستند تا با آن فسنجان و اردک شکم‌پر درست کنند. البته زنده مهاجران قیمتی‌تر است. گونه‌های کمیاب‌تر مثل عروس‌غاز، آنقوت، اردک بلوطی و سرسفید، قو و ... فروشنده و خریدار خاص خود را دارند.

آب در آسیاب دشمن ریختید

عصر ما، عصر شلوغی است. حرف‌های زیادی در آن رد و بدل می‌شود. شلوغی کلامی عصر ما، به مدد تکنولوژ‌ی‌های ارتباطی خیلی خیلی بیشتر از سده‌ها و دوره‌های دیگر شده است.

دستبندزدن‌ جلوی چشم خانواده ممنوع!

رئیس‌ دستگاه‌ قضا: متهم به هیچ‌وجه نباید تحقیر شود / برای تودیع، قرار بازداشت صورت نگیرد / وسایل متهم درصورت ضبط بازگردانده شود / تخطی از دستورات با پیگیری دادسرای انتظامی قضات همراه خواهد بود‌
رئیس قوه قضاییه، تحقق عملی حقوق عامه را فراتر از اسناد، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های متعدد صادر شده طی سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده است.
پسربچه 10ساله تازه‌ترین قربانی انفجار مین

مین‌های جبهه هنوز قربانی می‌گیرد

با گذشت 33سال از پایان جنگ تحمیلی، آثار مخرب آن هرازگاهی خودش را در مناطق مرزی نشان می‌دهد. انفجار مین‌ها و گلوله‌های عمل‌نکرده که سال‌هاست در زمین جا خوش کرده‌اند، تاکنون جان افراد بی‌گناه زیادی را گرفته یا باعث جراحت‌شان شده است.

بهره‌برداری از آرامستان‌های جدید‌تهران تا 3 سال دیگر

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا پس از 65روز از آغاز به کارش در آرامستان پایتخت نشست رسانه‌ای برگزار کرد و گفت که ظرفیت بهشت‌زهرا سال1405 تکمیل می‌شود و تا 3سال آینده آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران که مکان آنها شناسایی و مطالعات اولیه هم انجام شده، بهره‌برداری می‌شوند.

دست‌اندازی تازه تل‌آویو به سرزمین‌های اشغالی

تاریخ رژیم صهیونیستی طی 70سال گذشته نشان می‌دهد ناامن‌سازی‌ و ممانعت از ایجاد ثبات و استقرار در مرزهای مجاور، یکی از اصلی‌ترین راهبردهای این رژیم علیه کشورها و ملت‌های منطقه بوده است؛
هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام از دیروز در هتل کوبورگ آغاز شد

راه ناگزیر غربی‌ها در وین

نشست افتتاحیه هشتمین دور مذاکرات کمیسیون مشترک برجام عصر دیروز در حالی با حضور هیأت‌های مذاکره‌کننده جمهوری ‌اسلامی ایران و 1+4 در هتل کوبورگ وین برگزار شد

سن بازنشستگی و حداقل دستمزد در دنیا چقدر است؟

آخرین خبر/ ناتوانی تل‌آویو در تقابل با ایران موشکی

چهل‌ ساله محترم

جشنواره‌ای برای فیلم اولی‌ها