21
سه شنبه 7 دی 1400
شماره 8399
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موج جدید قطع همکاری با پرستاران 89 روزه

آمارهای غیررسمی از وجود 8هزار پرستار با قرارداد 89روزه در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تامین اجتماعی حکایت دارد؛ پرستارانی که با فروکش کردن تب کرونا و پایان یافتن قراردادهایشان باید به ناچار ترک خدمت کنند و دوباره رنج بیکاری را به جان بخرند و همانند کارگران فصلی منتظر بمانند تا دوباره چه زمانی مراکز درمانی به تخصص آنها نیاز پیدا می‌کنند و به‌دنبال‌شان می‌آیند.
ویژه
«حاشیه‌نشینی» با رشد «شهرنشینی» و افزایش بی‌رویه مهاجرت به شهرهای بزرگ رخ می‌دهد و آسیب‌ها و معضلات اجتماعی زیادی نیز به همراه دارد .
اعضای باندی که با جاسازی 476کیلو مخدر شیشه در قالب‌های تزئینی گچی قصد قاچاق آن به استان‌های مرکزی کشور را داشتند ناکام ماندند.
مرد جوان شگرد عجیبی برای سرقت داشت. او سوار اتوبوس‌های مسافربری می‌شد و با پوشیدن کاپشن یا کت راننده‌ها، اموال آنها را سرقت می‌کرد.
به‌دنبال مرگ مغزی نوجوانی 16ساله و رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن او به 4بیمار نیازمند اهدا شد.
پسربچه 10ساله تازه‌ترین قربانی انفجار مین

مین‌های جبهه هنوز قربانی می‌گیرد

با گذشت 33سال از پایان جنگ تحمیلی، آثار مخرب آن هرازگاهی خودش را در مناطق مرزی نشان می‌دهد. انفجار مین‌ها و گلوله‌های عمل‌نکرده که سال‌هاست در زمین جا خوش کرده‌اند، تاکنون جان افراد بی‌گناه زیادی را گرفته یا باعث جراحت‌شان شده است.
قتل نامادری پس از شلیک مرگبار به آقای مدیر

قتل نامادری پس از شلیک مرگبار به آقای مدیر

مهماندار قطار پس از اخراج از محل کارش، همه سرمایه‌اش را در بورس از دست داد و همین باعث شد نقشه‌ای هولناک بکشد. او که به خاطر ناکامی‌هایش از مدیر یکی از شرکت‌های راه‌آهن و نامادری‌اش کینه به دل گرفته بود ظرف یک ساعت دست به 2جنایت زد و جان 2بی‌گناه را گرفت.
با مردم/ پرندگان «گیشا» و تصادفات مرگبار
بین قسمت شمالی و جنوبی محله «گیشا» یک قطعه زمین خالی وجود دارد که مردم برای کمک و غذارسانی به پرندگان، دانه یا پس‌مانده غذاهای خود را آنجا می‌ریزند.
روابط‌عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی از 2شهروند با موضوع نگهداری فضای سبز شهرک آپادانا در ستون با مردم روزهای 23و 28آذر پاسخ داده است: