17
چهار شنبه 5 خرداد 1400
شماره 8229
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زوال عقل، مشق نفرت

حال‌مان را بد کردید با این فوتبال‌تان!
یادداشت
خدا شاهد است این را باید نشانه زوال عقل دانست. مگر می‌شود چند نفر آدم «سالم» دور هم جمع شوند، چند روز نقشه بکشند، نارنجک جور کنند و به اتوبوس پرسپولیس بزنند؟ مگر می‌شود اینها حتی یک‌درصد احتمال ندهند که ممکن است فاجعه‌ای رخ بدهد؟ شاید انفجاری اتفاق می‌افتاد، شاید یکی کور می‌شد یا اصلا اتوبوس چپ می‌کرد.
ویژه
اتحادیه جهانی کشتی از انتخاب محمد مصلایی‌پور به‌عنوان داور حاضر در المپیک توکیو خبر داد. نیما صادقی دیگر کاندیدا برای حضور در این بازی‌ها بود ولی انتخاب نشد.
درحالی‌که فقط 8روز تا نخستین بازی تیم ملی در بحرین باقی مانده، فدراسیون فوتبال هنوز برنامه سفر تیم به منامه را مشخص نکرده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام حکم اتفاقات دیدار سایپا و پیکان را صادر کرد که بر اساس این حکم سایپا 3 بر صفر برنده اعلام شد.
نه بازیکنان از شرایط راضی‌اند و نه سرمربی. تیم ملی بسکتبال باید در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا بازی کند و بعد از آن هم بازی‌های المپیک2020 را در پیش دارد. بازیکنان می‌گویند توجهی که به آنها می‌شود و امکاناتی که دارند در حد تیم المپیکی نیست.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از انجام بازی‌های پرفشار و سنگین در پرسپولیس، حالا به اردوی تیم ملی اضافه شده تا خودش را آماده ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی کند.
سرخیو راموس بدترین فصل عمر فوتبالش را سپری می‌کند. او که در این فصل از تعداد بازی‌های ادر میلیتائو هم کمتر در ترکیب رئال مادرید حاضر بوده، از لیست تیم ملی اسپانیا برای یوروی تابستان هم خط خورد تا کابوس این فصلش ادامه داشته باشد.

دیگر چگونه وفاداری‌ و تعصبم را نشان دهم؟

هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی از وعده و وعیدهایی گفته که به او داده شده اما هیچ‌کدام از آنها عملی نشده است
با تعطیل‌شدن لیگ برتر و تمرینات استقلال به‌مدت یک‌هفته، هروویه میلیچ به مرخصی یک‌هفته‌ای رفت. هواداران استقلال حالا حسابی نگران بازگشت میلیچ از کرواسی هستند چراکه این بازیکن مدت‌ها از عدم‌دریافت مطالباتش شاکی است و شاید تصمیم بگیرد قید حضور در تیم مجیدی را بزند. میلیچ در همین رابطه گفت‌و‌گویی اختصاصی با همشهری ورزشی داشته است.
کریم وارد می‌شود

کریم وارد می‌شود

کریم باقری، دستیار یحیی گل‌محمدی پیشنهاد فدراسیون برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در 4بازی حساس انتخابی جام‌جهانی را پذیرفت
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، کریم باقری به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد.
متخصص لیگ اروپا مقابل تیم تبعیدی
متخصص لیگ اروپا مقابل تیم تبعیدی
منچستربرای دومین بار لیگ اروپا را می‌برد یا این جام برای چهارمین بار به اونای امری می‌رسد؟
خبر بد اینکه لیگ‌های فوتبال باشگاهی در اروپا به پایان رسید و خبر خوب؛ هنوز 2 فینال اروپایی در پیش است که یکی امشب بین منچستریونایتد و ویارئال برگزار می‌شود که فینال لیگ اروپاست و دومی فینال لیگ قهرمانان شنبه‌شب بین چلسی و منچسترسیتی.
در 2 دیدار معوقه ل0یگ ب0رتری، پرسپولیس 2بر یک ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد و استقلال هم با یک گل در خانه نفت آبادان از سد این تیم گذشت.

آماربازی

با 3امتیازی که پرسپولیس در بازی عقب‌افتاده‌اش مقابل ذوب‌آهن کسب کرد، هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان در پایان هفته بیست‌وسوم 48امتیازی شدند.

نکته بازی/ کدام بازی را دیدی؟

نفت آبادان یکی از مهم‌ترین مسابقات فصلش را در خانه با یک گل به استقلال باخت تا جدی جدی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کند.

نقل قول

اسکوچیچ پس از اعلام لیست تیم ملی:  چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8229