تغییر الگوی ارتباطات در ایران
بررسی اثر هزینههای ارتباطات در سبد خانوارها و الگوی ارتباطی مردم نشاندهنده تغییری بزرگ در جامعه 85میلیوننفری ایران است
ایرانیها طی 8 سال گذشته آنلاینترشده و پول بیشتری برای آنلاینشدن پرداخت کردهاند؛ آمارها نشان میدهد که آنها در حال فاصلهگرفتن از عصر تلفنهای ثابت و فکس هستند؛ الگویی که باعثشده تا دسترسی آنها به اینترنت به عنوان یک ضرورت و مطالبه ملی مطرح شود و راه دولتهای آینده برای ایجاد دستانداز در مسیر آنلاینشدن و آگاهشدن شهروندان را سختتر میسازد.