05
چهار شنبه 5 خرداد 1400
شماره 8229
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
پینگ‌پنگ نرخ‌ها در بازار مواد پروتئینی ادامه دارد

چند نرخی و نوسان قیمت گوشت و مرغ

گزارش میدانی همشهری نشان می‌دهد هر کیلوگرم مرغ تازه در تهران 30تا 35هزار تومان فروخته می‌شود، قیمت گوشت گوسفندی به ثبات نسبی رسیده و نرخ گوشت گوساله بالا مانده است
بازار
سیر صعودی قیمت مرغ همچنان ادامه دارد و قیمت خرده‌فروشی هر کیلوگرم مرغ تازه در سطح شهر تهران به 31تا 35هزار تومان افزایش یافته اما در بازار گوشت گوسفندی به‌دلیل رشد عرضه دام‌های مولد نرخ این فرآورده ثابت مانده و قیمت گوشت گوساله متاثر از کمبود و گرانی علوفه و نهاده‌های دامی و کاهش عرضه دام زنده بالا مانده است.
فاصله 10هزار تومانی قیمت هندوانه

فاصله 10هزار تومانی قیمت هندوانه

درحالی که قیمت هندوانه در مغازه‌های میوه فروشی سطح شهر به 14هزار تومان در هر کیلو رسیده، میادین میوه و تره بار تهران این میوه را 10هزار تومان ارزان‌تر عرضه می‌کنند.
بیسکوییت گران شد
بیسکوییت گران شد
«خبری جز گرانی نیست، هر روز که فاکتور دست مردم می‌دهیم، می‌بینیم یکی از اقلام گران شده». این پاسخ یک فروشنده آشنای سوپرمارکت است به پرسش «چه خبر؟» یک خبرنگار. گستردگی طیف اقلام سوپرمارکتی باعث شده این صنف هر روز شاهد افزایش قیمت دست‌کم در یکی از اقلام یا حتی یکی از مجموعه های کالایی مثل لبنیات، حبوبات، کنسروها و... باشد.
بورس
در طول 9‌ماه گذشته بازار سهام 3هزار و 700 میلیارد تومان، معادل 160میلیارد دلار، از ارزش خود را از دست داده، با این حال روند نزول بازار در سال‌جاری تشدید شده و به افزایش رقم زیان سهامداران منجر شده است به‌طوری که می‌توان ادعا کرد تقریبا هیچ سهامدار برنده‌ای در بازار سهام وجود ندارد.