21
چهار شنبه 5 خرداد 1400
شماره 8229
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ کشف جسد مردی میان شمشادها

با پیداشدن جسد خونین مردی جوان در میان شمشادهای اتوبانی در جنوب تهران، تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.
ویژه
قطعی برق در تهران به روزی چند نوبت و هر بار چندین ساعت رسیده و اصلا از روی جدول اعلام‌شده هم نیست.
دعوای 2 برادر، پایان خوشی نداشت و با قتل یکی از آنها پایان یافت.
​​​​​​​2جاعل حرفه‌ای که   گواهی کسر از حقوق جعل می کردند و آنها را برای آزادکردن زندانیان به مشتریانشان می‌فروختند دستگیر شدند.
داخلی
چند هفته پس از آتش‌سوزی گسترده در مرز ایران و افغانستان در منطقه اسلام قلعه، گمرک مرزی ابونصر فراهی برای دومین‌بار دچار حریق شد.
متهم روی طعمه‌هایش بنزین می‌پاشید و آنها را تهدید به مرگ می‌کرد

زورگیری‌های عجیب مردی با لباس زنانه

پیگیری
مرد سارق، لباس زنانه به تن می‌کرد و بر سر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفت و پس از سوار شدن نقشه عجیب زورگیری را اجرا می‌کرد.
روایت روزهای سخت کرونا در اهواز

روایت روزهای سخت کرونا در اهواز

گفته می‌شود میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان پایین است‌ اما این به‌دلیل بی‌توجهی مردم نیست، مشکلات معیشتی سبب این اتفاق شده است
اوایل سال گذشته، خبرهای بدی از خوزستان به گوش می‌رسید؛ آن زمان تهران به‌تازگی از پیک کرونا خارج شده بود و گزارش‌ها از جنوب کشور، حکایت از روند نگران‌کننده شیوع بیماری داشت.
پیک پنجم شدیدتر از پیک چهارم خواهد بود
پیک پنجم شدیدتر از پیک چهارم خواهد بود
با توجه به شرایط فعلی، احتمال ایجاد پیک پنجم کرونا بسیار زیاد است. در این زمینه هم سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت نسبت به این موضوع هشدارها را داده و اعلام کرده‌اند که با توجه به‌احتمال برگزاری تجمعات انتخاباتی در روزها و هفته‌های آینده، خطر اوج گرفتن بیماری، بسیار بالاست.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تحقیقات از پدر و مادر بابک خرمدین که به اتهام قتل پسر، دختر و دامادشان در بازداشت به‌سرمی‌برند همچنان ادامه دارد و کارآگاهان آگاهی به‌دنبال کشف زوایای پنهان این جنایت هستند.