• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 5 خرداد 1400
کد مطلب : 131618
+
-

نکته بازی/ کدام بازی را دیدی؟



نفت آبادان یکی از مهم‌ترین مسابقات فصلش را در خانه با یک گل به استقلال باخت تا جدی جدی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کند. مخصوصا صدور رأی کمیته انضباطی به نفع سایپا در بازی جنجالی با پیکان، اوضاع را برای آبادانی‌ها و بقیه تیم‌های پایین جدول بدتر کرده است. در چنین شرایطی، سیروس پورموسوی که تیمش 13هفته است برنده نمی‌شود، مصاحبه کرده و گفته: «اشتباهات داوری مانع از این شد که 3امتیاز بازی را بگیریم.» باور کنید او در مورد مسابقه‌ای حرف می‌زند که یک پنالتی به سود حریف اعلام نشد، یک گل سالم آنها را آفساید گرفتند و با آوانتاژ ندادن در صحنه اخراج، مانع از گلزنی استقلال شدند. خیلی حرف است که شما در پایان چنین مسابقه‌ای از داور طلبکار هم باشید. ممنون سیروس‌خان!

شما مهاجمان استقلال را هم گم کردید

مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان را رها کرد تا در ذوب‌آهن دنبال رویاهایش برود. فعلا اما نتیجه کار خیلی خوب نبوده است. ذوب‌آهن با شکست برابر پرسپولیس 21امتیازی ماند و باید قربان صدقه ماشین‌سازی تبریز برود که قعر جدول را قرق کرده است. حسینی بعد از این بازی گفته: «در نیمه دوم مهاجمان پرسپولیس را گم کردیم و 2 گل خوردیم.» البته تا جایی که ما دیدیم، شما در نیمه اول هم مهاجمان پرسپولیس را گم کردید، فقط خودشان گل نزدند. در بازی حذفی هم مهاجمان استقلال را گم کردید؛ آنها 2 گل زدند و چند گل هم نزدند. در مسابقه لیگی با استقلال هم همین اتفاق تکرار شد، فقط بنده‌های خدا 20 تا موقعیت مسلم را از دست دادند. مهاجمان حریف را پیدا کردید، سلام ما را برسانید.

اینها نان و آب نمی‌شود

تراکتور با یک دنیا مشکل و محروم و غایب رفت اهواز و از فولاد مساوی گرفت. آخر مسابقه اما جواد نکونام کلی از تیمش تعریف کرد و گفت: «تبدیل به تیمی شده‌ایم که همه در مقابل‌مان دفاع می‌کنند. 20 هفته از لیگ گذشته و کسی نتوانسته ما را در خانه خودمان شکست بدهد.» خیلی هم عالی. دست شما درد نکند. فقط این حرف‌ها آب و نان نمی‌شود برادر. فولاد تیم کم‌مهره‌ای نیست و نباید دلش را به این داستان‌ها خوش کند. شما از 5 بازی آخر فقط یکی را برده‌ای. در لیگ قهرمانان هم تنها تیم حذف‌شده ایرانی بودی و در حذفی هم به زحمت از سد قشقایی گذشتی. روند حرکتی فولاد خوب نیست و این تیم با این شرایط، دشوار بتواند سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید