06
شنبه 21 فروردین 1400
شماره 8191
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موانع سنتی تجارت برنج در بورس

کارشناسان بازار برنج معتقدند بورسی شدن برنج طارم مازندران مستلزم انجام پیش‌نیازهایی است که بدون محقق شدن آنها این طرح نمی‌تواند اثرگذار باشد
گزارش
گشایش نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی برنج طارم مازندران در بورس کالا از 14فروردین که از آن به‌عنوان یک گام مهم در رونق اقتصاد کشاورزی و شفاف‌سازی بازار برنج کشور یاد می‌شود، از نگاه برخی کارشناسان دروازه ورود برنج مازندران به دنیای نوین بازرگانی است.
بی‌آبی؛ سد مهاجرت معکوس به اشترمل

بی‌آبی؛ سد مهاجرت معکوس به اشترمل

کمبود آب، روستای ثبت ملی‌شده اشترمل را با مشکلات زیادی مواجه کرده است
می‌گویند هر خانه در این روستا یک کارگاه منبت دارد. دستان هنرمند مردمان ساکن اشترمل در استا ن همدان چنان زبردستانه از چوب هنر می‎آفرینند که امروز همگان منبت گل‌ریز این روستا را می‌شناسند.
تور مجازی لاله‌ها در روز کرج
تور مجازی لاله‌ها در روز کرج
نزدیک‌ترین کلانشهر به پایتخت، نشسته بر دامنه البرز رو به‌سوی آینده دارد. امروزشنبه 21فروردین روز کرج، یکی از جوان‌ترین شهرهای کشور، مهاجرپذیرترین شهر ایران پس از تهران، چهارمین شهر پرجمعیت کشور و بیست‌و‌دومین کلانشهر پرجمعیت خاورمیانه است.
عکس‌ نوشت
کشاورزان شرق و غرب اصفهان از پاییز سال گذشته تا امروز کشت و کاری نداشته‌اند و معیشت‌ و زندگی‌شان در خطر است.

بار دیگر زلزله

پیگیری
هنوز مردم سی‌سخت درگیر آثار مخرب زلزله بر خانه و زندگی خود هستند که 2زمین‌لرزه در یک شب مریوان و تربت حیدریه را لرزاند تا بار دیگر مردم این شهرستان‌ها و روستاهایش مانند اهالی سی‌سخت، اسیر خانه‌های غیرمهندسی و فرسوده‌ای شوند که با کوچک‌ترین تکانی فرومی‌ریزد.