21
شنبه 21 فروردین 1400
شماره 8191
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سخنی با شما

مخاطبان گرانقدر ستون با مردم و صفحه سخنگاه همانطور که وعده کرده بودیم مدتی است صفحه سخنگاه که شامل پیام‌های شما عزیزان است به‌صورت ویژه به چاپ می‌رسد تا حجم بیشتری از پیام‌های ارسالی اطلاع‌رسانی شده و به گوش مسئولان برسد.
ویژه
بیمه تکمیلی که همه ساله به معلمان ارائه می‌شود از ناکارآمد‌ترین انواع بیمه است، به‌گونه‌ای که کمتر مرکز درمانی یا مطب خصوصی معتبر پذیرای آن است.
مربی چتربازی هنگام آموزش دادن چترش باز نشد و به‌دلیل سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد.
داخلی
​​​​​​​3مرد افغان که با ربودن یکی از هموطنانشان در ورامین او را در یک انباری تاریک زندانی و شکنجه کرده بودند در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

تعمیرکار تأسیسات، سارق متجاوز ازآب درآمد

دادسرا
اعتماد بی‌جای زن جوان به مردی که برای تعمیر پکیج قدم در خانه او گذاشته بود اتفاق هولناکی را رقم زد و مرد تعمیرکار وقتی متوجه شد زن جوان تنهاست نقشه سیاه خود را به اجرا گذاشت.

اشک پشیمانی قاتل 17ساله

«کل‌کل‌های من و مقتول از یک چشم تو چشم شدن شروع شد و من برای ترساندن او با چاقو به وی ضربه زدم و فکرش را هم نمی‌کردم که همین ضربه جانش را بگیرد.»‌
4خواسته اصناف در محدودیت‌های کرونا
4خواسته اصناف در محدودیت‌های کرونا
با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور، بار دیگر با تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بر این شده که فعالیت گروه‌های صنفی 2، 3 و 4 به‌مدت 10روز تعطیل شود و فقط گروه یک مجاز به فعالیت باشند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
چاه کنی که در عمق چاهی 140متری مشغول کار بود به‌دلیل کمبود هوا دچار مشکل شد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت اما آتش‌نشانان با حضور به موقع توانستند او را نجات دهند.