07
شنبه 21 فروردین 1400
شماره 8191
کووید-19
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
در واردات واکسن عقب مانده‌ایم. این موضوعی است که در هفته‌های گذشته به ویژه از زمانی که روند ارسال محموله‌های واکسن مورد انتظار ایران مختل شد، مطرح می‌شود و نگرانی‌ها را برای ایمن شدن ایرانیان در برابر کووید-19 بالا برده است.
گزارش همشهری از آخرین وضعیت تعطیلی‌ شهرهای قرمز و بیمارستان‌های درگیر ویروس

روزهای پرمرگ

رئیس بیمارستان امام‌خمینی ره در گفت‌و‌گو با همشهری:پیک چهارم کرونا تا چند‌ماه آینده اوج‌گیری مجددی پیدا می‌کند
گزارش
هراس از بازگشت به شرایط پاییز سیاه، رنگ واقعیت به‌خود گرفت و امروز به‌طور رسمی، اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی، کلید خورد. با اینکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از آن تحت عنوان تعطیلات سراسری یاد می‌کند، اما براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، به‌مدت 2هفته بازار بزرگ تهران و مشاغل گروه‌های 2، 3و 4و همچنین مدارس، آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تعطیل‌ هستند.
تکذیب ورود کرونای هندی به کشور

تکذیب ورود کرونای هندی به کشور

مسئولان تأکید دارند که دغدغه و اولویت این روزها وضعیت موجود در جامعه و کنترل انتشار ویروس است، نه ویروس جهش‌یافته به هر نامی
نگرانی از ورود ویروس‌های جهش‌یافته ازجمله کرونای هندی، برزیلی و آفریقایی به کشور هر چند دغدغه‌ جدیدی نیست اما درصورت تأیید و شناسایی می‌تواند به اندازه همان ویروس انگلیسی که اکنون ایران را با بحرانی تلخ مواجه کرده، خطرآفرین و هزینه‌بر باشد.
کرونا؛ درآستانه ‌گذار از بحران به فاجعه
کرونا؛ درآستانه ‌گذار از بحران به فاجعه
دیرزمانی نیست که سفرهای نوروزی پایان یافته اما طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا؛ برخی افراد نه‌تنها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند بلکه با وجود تست مثبت کرونا و اطلاع از بیماری خود، قرنطینه را ترک می‌کنند.