• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 27 اسفند 1399
کد مطلب : 126933
+
-

فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰

با هم آینده‌ای بهتر برای ری می‌سازیم

با هم آینده‌ای بهتر برای ری می‌سازیم

قرار گرفتن در آستانه سال نو فرصتی است که به‌عنوان خدمتگزار شهروندان در مدیریت شهری منطقه ۲۰، عهدهای دیرینه خود را با اهالی فهیم و متدین این منطقه تازه کنیم و دست همیاری و همکاری آنها را به گرمی بفشاریم تا در کنار یکدیگر سالی پر از رونق و‌ آبادانی را برای شهر و محله خود رقم بزنیم.
شیوع ویروس کرونا که از واپسین ماه‌های سال گذشته بر حال و هوای شهر و منطقه ما سایه انداخت منجر به بروز سالی بسیار سخت از منظر اقتصاد شهری شد، اما در کنار تلخی‌ها و دشواری‌هایی که به همراه داشت، سبب شد مدیریت شهری و شهروندان منطقه صمیمانه‌تر از گذشته کنار هم باشند و برای دور کردن سایه کرونا از زندگی خود و جامعه تلاش کنند. اقداماتی مانند ضد عفونی کردن معابر، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تولید و توزیع ماسک و کمک به مراکز درمانی نمونه‌هایی از اقدامات خداپسندانه‌ای بود که به‌صورت گروهی و با این هدف انجام شد.  
 در سال ۱۴۰۰ این تجربه مغتنم را چراغ راه خود قرار می‌دهیم و برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و دستیابی به منطقه‌ای‌آبادتر بیش از گذشته به یاری و همدلی شهروندان ری چشم امید داریم. در سال ۱۳۹۹ با وجود همه موانع و محدودیت‌ها کوشش شد در مسیر ارتقای زیست‌پذیری منطقه و تحقق شعار راهبردی «تهران، شهری برای همه» گام‌های مؤثری برداشته شود که انجام بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ‌مقیاس، تملک دارایی سرمایه‌ای و توسعه محلی تنها بخش کوچکی از تلاش شبانه‌روزی و جهادی خادمان شما در شهرداری منطقه ۲۰ بود که موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان شد. هر چند این تلاش‌ها قطعاً بدون کاستی نبوده، ولی با همه توان برای بهبود آنها اقدام خواهیم کرد. در سال ۱۴۰۰ به پشتوانه همراهی شما این مسیر با قاطعیت و جدیت بیشتری طی خواهد شد و امیدوارم به یمن و برکت این همدلی در اسفند سال ۱۴۰۰ در منطقه و محله‌ای توسعه‌یافته‌تر، زیباتر، ایمن‌تر، ‌آباد‌تر و شاداب‌تر به استقبال بهار بنشینیم و حالی نیکوتر از امروز داشته باشیم.  

این خبر را به اشتراک بگذارید