• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 آبان 1399
کد مطلب : 114513
+
-

کافه مجلس / مجمع تهران به‌دنبال تعطیلی پایتخت


نظام‌الدین موسوی، عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نامه این مجمع به ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور تعطیلی 2هفته‌ای استان تهران، گفت: در جلسه کمیته بهداشت مجمع نمایندگان استان تهران به این اجماع رسیدیم تا نامه‌ای به ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی 2هفته‌ای تهران ارسال کنیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزود: بنابراین نامه‌ای از سوی نمایندگان تهران به ستاد مبارزه با کرونا ارسال کردیم که البته هنوز با این درخواست برای تعطیلی استان تهران پاسخی دریافت نکرده‌ایم. موسوی گفت: در شرایط فعلی، ویروس کرونا بسیار پیشرفت کرده و برای قطع زنجیره آن لازم است تا مدت زمانی تهران را تعطیل کنیم تا بتوانیم آمار مبتلایان و قربانیان را کنترل کنیم.
 
   نامه قالیباف به رئیس مجلس ترکیه 
رئیس مجلس با صدور پیامی خطاب به رئیس مجلس ترکیه در پی وقوع حادثه زلزله‌ای در این کشور، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحان، از اعلام آمادگی مجلس جهت هماهنگی ارسال کمک‌های مردمی خبر داد. به گزارش خانه ملت، در بخشی از نامه محمدباقر قالیباف، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحان، از اعلام آمادگی مجلس جهت هماهنگی ارسال کمک‌های مردمی خبر داد.

   درخواست تفحص از سازمان بودجه 
احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش، خبر داد. به گزارش تسنیم، ارکانی با بیان اینکه طرح تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه در ۵ محور تدوین شده است، گفت: درصورتی که در این جلسه اعضای کمیسیون با طرح تفحص از این سازمان موافقت کنند، طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیأت‌رئیسه شده و در غیر این صورت از دستورکار خارج می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید