20
شنبه 24 آبان 1399
شماره 8084
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فیلم نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران می‌شود.
عکس معلمی در بستر بیماری کرونا که در حال آموزش مجازی به شاگردانش بود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. فرحناز مینایی‌پور، مشاور امور زنان وزیر آموزش و‌پرورش در پست اینستاگرامی‌اش به این موضوع پرداخته و نوشته است: مریم اربابی از معلمان متعهد شهرستان گرمه خراسان شمالی پس از روزها درگیری و جنگ با ویروس کرونا روی تخت بیمارستان با دانش‌آموزانش وداع کرد.
انتشارات افراز کتاب شعر «تراکم» نوشته صابر محمدی را منتشر کرد. «تراکم» نخستین کتاب شعر صابر محمدی محسوب می‌شود.
طرح روز
ازمیر: زنی 28ساله که در زلزله اخیر ازمیر ترکیه از زیر آوار جان سالم به در برد، پیش از این هم سال1992 میلادی در زلزله‌ای در شهر ارزینجان زیر خاک رفته و توسط امدادگر‌های این کشور زنده پیدا شده بود.
ناپل: ویدئو و عکس‌هایی که از مردم ایتالیا در فضای مجازی منتشر شده است شمار زیادی جسد را در توالت‌های بیمارستان کاردارلی شهر ناپل نشان می‌دهد. به‌گزارش سایت بریتانیایی مترو، وزیر خارجه ایتالیا با تأیید این ویدئو‌ها وضعیت به نمایش در آمده را اسف‌بار توصیف کرد و از مردم برای کمک به کادر درمان این کشور کمک خواست.

عکس روز

پارک‌ شهر در باران
الماس 22ونیم‌میلیون‌یورویی

الماس 22ونیم‌میلیون‌یورویی

لندن: یک الماس صورتی استثنایی در حراجی که به‌دلیل شیوع کرونا به‌صورت آنلاین برگزار شده بود، به‌بهای 22.5میلیون‌یورو فروخته شد و رکوردی جدید را شکست.
سفر به نیم‌کره زمین با یک‌لیتر سوخت
سفر به نیم‌کره زمین با یک‌لیتر سوخت
استکهلم: خودرویی به‌نام Eximus IV که کم‌مصرف‌ترین خودروی جهان نام گرفته است می‌تواند سرنشینان خود را با یک لیتر سوخت به مسافتی معادل نیمی از کمربند خط استوا حمل کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
چند روز پیش تصویرش در رسانه‌ها درحالی‌که به سبب ابتلا به کرونا روی تخت بیمارستان ‌به وسایل پزشکی متصل بود، منتشر شد.
مجید روانجو، روزنامه نگار، ویراستار، شاعر و داستان‌نویس جنوبی که سال‌ها ویراستار همشهری استان‌ها بود، عصر روز چهارشنبه درگذشت. او از جمله نویسندگان شاخصِ کمتر دیده شده بود.