11
شنبه 24 آبان 1399
شماره 8084
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
یک فناوری جدید این اجازه را می‌دهد تا صدای پخش شده از یک دستگاه بدون نیاز به هدفون به‌صورت مستقیم به گوش شنونده برسد، درحالی‌که دیگران قادر به شنیدن آن صدا نباشند.
تغییر ریاست‌جمهوری در آمریکا، آژانس فضایی ناسا را نیز دستخوش تحول خواهد کرد و تأثیر زیادی بر آینده پروژه‌های مهمی مثل ماموریت آرتمیس برای بازگشت انسان به‌ماه خواهد داشت.

مصائب سیم‌کارت برای اتباع افغان

اگرچه منع قانونی برای تحویل سیم‌کارت به اتباع خارجی ازجمله اتباع افغانستان وجود ندارد، اما این ماجرا با دردسر و تخلفات فراوان همراه است
فناوری
پس از آنکه فرشته حسینی، هنرمند ایرانی افغان‌تبار، در پستی گلایه کرد که مادرش نتوانسته از یکی از دفاتر خدمات ارتباطات، سیم‌کارتی تهیه کند، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد میدان شد و اعلام کرد که مشکل مادر این هنرمند رفع شده است.
ثروتمند شدن استارتاپ سوئدی سلامت مغز

ثروتمند شدن استارتاپ سوئدی سلامت مغز

استارتاپ سلامت سوئدی«Mendi» که تلاش می‌کند، مغز انسان را سالم‌تر کند، در کمتر از 6ماه رکورد منحصربه‌فردی را از خود برجای گذاشته است.
اولین استفاده عموم مردم از 5G
اولین استفاده عموم مردم از 5G
تاکنون تمامی سایت‌های نسل پنجم ارتباطات همراه کشور در داخل ساختمان‌ها و برای استفاده تقریبا محدودتری بودند اما به تازگی نخستین سایت خارج از ساختمان 5G راه‌اندازی شده و دانشجویان ومحققان می‌توانند به‌صورت عمومی از آن استفاده کنند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
روز دوازدهم نوامبر در آمریکا بامداد دیروز به وقت تهران کنسول جدید پلی‌استیشن به بازار آمد تا انتظارها در این خصوص به پایان برسد.