• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 24 آبان 1399
کد مطلب : 115681
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ اکران «آرزوهای یک موش کور»


فیلم نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران می‌شود. به‌گزارش همشهری، نمایش «آرزوهای یک موش کور» نوشته
سعید ابک، ویژه کودکان ۵ تا ۱۲سال است. علاقه‌مندان می‌توانند فیلم نمایش «آرزوهای یک موش کور» را تا پایان پاییز۱۳۹۹ در پایگاه اینترنتی نمایش‌نما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

رونمایی از 6 کتاب

6 عنوان کتاب «تهران از منظر هنرمندان» با موضوع سرمایه‌های نمادین شهر تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی می‌شود. به‌گزارش همشهری، انتشارات علمی و فرهنگی با همکاری شهرداری تهران این کتاب‌ها را رونمایی می‌کند و به بهانه آن، به تهران از منظر هنرمندان خواهد پرداخت. این نشست‌ها به‌صورت مجازی و بدون حضور افراد در استودیو انتشارات علمی و فرهنگی برگزار و از طریق شبکه شهر و آپارات و دیگر پلتفرم‌های مجازی پخش می‌شود.

دیدار با بتهوون، هگل و هولدرلین

نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۱صبح به دیداری با بتهوون، هگل و هولدرلین (به‌مناسبت دویست‌وپنجاهمین زادسال 3 نابغه آلمان) اختصاص دارد که با حضور محمود حدادی، پیمان یزدانیان، سیدمسعود حسینی و مانی پارسا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. بتهوون، هگل و هولدرلین 3 نابغه آلمانی در موسیقی، فلسفه و شعر هستند که هر 3 در سال۱۷۷۰ میلادی در آلمان به دنیا آمدند. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام ایــن مـــرکز بــه نشــانی  Instagram/bookcitycc به‌طور مستقیم پیگیری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید