• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 24 آبان 1399
کد مطلب : 115683
+
-

فضای مجازی/ سفر به سلامت، معلم با شرافت


عکس معلمی در بستر بیماری کرونا که در حال آموزش مجازی به شاگردانش بود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. فرحناز مینایی‌پور، مشاور امور زنان وزیر آموزش و‌پرورش در پست اینستاگرامی‌اش به این موضوع پرداخته و نوشته است: مریم اربابی از معلمان متعهد شهرستان گرمه خراسان شمالی پس از روزها درگیری و جنگ با ویروس کرونا روی تخت بیمارستان با دانش‌آموزانش وداع کرد. این معلم دلسوز که حتی از روی تخت بیمارستان هم شوق تربیت و تحصیل دانش‌آموزان را داشت، پس از ۲۲سال خاک تخته خوردن اسیر این ویروس منحوس شد و غریبانه از کنار ما رفت.

 نباید چهره مرا تخیل می‌کردند

سردیس‌های ساخته شده از بزرگان کشور در حوزه‌های مختلف که کمترین شباهتی با اصل خود ندارند، چند وقتی است حاشیه‌ساز شده، به‌طوری‌که هفته گذشته هم علی اعطا، سخنگوی شورای شهر از این روند انتقاد کرد. در همین ارتباط هم صفحه اینستاگرامی سینما نوین، واکنش علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را به نصب سردیس خود بازتاب داده است که نوشته: خالق چهره شخصیت سردیس باید از خصوصیات چهره هنرمند آگاه باشد، نه اینکه با تخیل خود چیزی تقریبا نزدیک یا شبیه چهره من ساخته شود!

چمن متحرک در چملی

چمن متحرک منطقه چملی، از پدیده‌های جالب در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب است. در زبان محلی به این مکان «چمن گولی»‌ می‌گویند که به معنی جزیره‌ای از چمن روی برکه است. این جزیره با تغییر فصل و وزش باد تغییر مکان می‌دهد. چمن گولی در طول سال پذیرای گردشگران زیادی از ایران و جهان است. هادی نیکخواه، فعال توییتری در صفحه‌اش ۲عکس از فصل بهار و پاییز این منطقه را منتشر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید