06
شنبه 24 آبان 1399
شماره 8084
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیران پرسپولیس از یک طرف اعلام می‌کنند فقط 7 میلیون تومان در حساب باشگاه است و از طرف دیگر مدعی هستند از یحیی گل‌محمدی برای جذب بازیکن جدید لیست گرفته‌اند.
هر چه جمله حشو و اضافی و نابجاست، لابه‌لای حرف‌های گزارشگران ایرانی پیدا می‌شود. اصلا انگار برای اینها 90دقیقه گزارش بازی فوتبال جایی است که باید اصل را ول کنند و هر چه به زبان‌شان می‌آید، بامعنا و بی‌معنا به زبان بیاورند.
گویا رهایی از احکام کمیته انضباطی فیفا برای آبی‌های پایتخت تبدیل به یک آرزو شده است. استقلالی‌ها که همین چند روز پیش طلب 600‌هزار دلاری شفر را تسویه کردند تا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم باز شود،
این‌بار نه خبری از آزمایش مثبت کرونا بود، نه زنبور پای کریستیانو رونالدو را نیش زده و نه یوونتوس به‌دلیل موج دوم کرونا مانع رفتن رونالدو به اردوی تیم ملی شده بود.

امیدواری آزاد، ذوق‌زدگی ممنوع

6نکته از نمایش تیم ملی کشورمان برابر بوسنی
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی دوستانه‌اش تحت هدایت دراگان اسکوچیچ، پنجشنبه‌شب بوسنی و هرزگوین را با نتیجه 2 بر صفر در خانه تیم حریف شکست داد. شاگردان مربی کروات پیش‌تر در اردوی مهر‌ماه با نتیجه 2 بر یک از سد ازبکستان گذشته بودند و حالا این 2پیروزی، بی‌گمان فضای اطراف تیم ملی را مثبت‌تر از قبل خواهد کرد.