17
یکشنبه 29 فروردین 1400
شماره 8198
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ مرغ از قفس پرید!

برناردو رزنده، مربی صاحب‌سبک و پرافتخار والیبال برزیل که بعد از بازی‌های ریو اعلام بازنشستگی کرده بود، ناگهان سر از نیمکت تیم ملی فرانسه درآورد، کشوری که خودش 2 مربی بزرگ به نام‌های فیلیپ بلین و لورنت تیله را به ژاپن فرستاد.
ویژه
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اگرچه در جدول لیگ برتر فعلا ماشین‌سازی و نساجی قعرنشین هستند، اما در نیم‌فصل دوم سایپا از هر دوی این تیم‌ها عملکرد ضعیف‌تری داشته و فعلا قعرنشین نیم‌فصل دوم محسوب می‌شود.
در باشگاه پرسپولیس سنگی به چاه افتاده که جماعتی برای بیرون آوردنش بسیج شده‌اند، اما هنوز معلوم نیست عاقبت کار چه خواهد شد.
بارسلونا دیشب در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو حاضر بود و این فرصت را داشت تا بازی‌های امشب و امروز لالیگا را به‌عنوان ناظر دنبال کند.
ماشین‌سازی از 20‌بازی لیگ بیستم تنها 10‌امتیاز گرفته و با اختلاف 6‌امتیازی نسبت به تیم پانزدهم جدول، روی پله شانزدهم ایستاده است.
فریدون قنبری، قهرمان کشتی جوانان جهان در سال1997 و قهرمان آسیا در سال2004 روز گذشته به‌دلیل بیماری پانکراتیت نکروزان درگذشت.

امیدوار به فرهاد

4دلیل برای اینکه مجیدی می‌تواند با استقلال یک کار بزرگ انجام بدهد
نه اینکه از پیروزی 5گله استقلال برابر الاهلی بحران‌زده ذوق کرده باشیم، اما به‌طور کلی روند حرکتی استقلال و فرهاد مجیدی طی چند هفته اخیر طوری بوده که باعث امیدواری‌های زیادی شده است.
دیگر نوبت سردار است

دیگر نوبت سردار است

حواس‌تان هست آزمون 7سال زودتر از طارمی راهی اروپا شده؟
بدون اغراق کاری که مهدی طارمی ظرف یک سال‌ونیم حضورش در فوتبال اروپا انجام داد، طی 9سال بازی سردار آزمون در قاره سبز انجام نشده بود.
بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها
فعلا اسپانیا، ایتالیا و انگلیس در حال زمینه‌سازی برای مجوز حضور تماشاگران در استادیوم‌ها هستند
درحالی‌که در ایران امیدی به باز شدن ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران و حتی واردات واکسن کرونا نیست، در اروپا و برخی کشورهای دیگر به‌تدریج شرایط در حال عادی شدن است.
در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، در 5 وزن نخست 3کشتی‌گیر ایران به فینال رسیدند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده‌بندی رفت.

غیبت ایرانی‌ها در جمع بهترین‌های تاریخ قاره

سایت‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف هر وقت حوصله‌شان سر می‌رود اقدام به انتشار لیست بهترین‌ها می‌کنند. اخیرا سایت 90min که به زبان آلمانی به‌روزرسانی می‌شود، اقدام به انتخاب بازیکنان برتر تاریخ فوتبال آسیا کرده که نام 3بازیکن ایرانی یعنی علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام که در لیست 20 نفره این انتخاب‌ها به چشم می‌خورد، هر 3 در لیست 10‌نفره غیب‌شان زده است.

پوپولیسم به سبک شوالیه

دیدگاه
در روابط پرتنش ایران و عربستان، منفذی به نام فوتبال پیدا شده تا شاید به سهم خودش، به اندازه یک سر سوزن این یخ را بشکند و روابط 2کشور را نزدیک‌تر کند.

بازیگر، مربی، مالک، بازیکن

گزارش
معمولا خواننده‌ها و ستاره‌های موسیقی و همچنین ورزشکاران و بازیکنان فوتبال بازیگران خوبی نمی‌شوند و دلیلش معلوم نیست.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
8198