• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 29 فروردین 1400
کد مطلب : 128449
+
-

اکبرپور:‌ برای ماندن در لیگ برتر قولی نداده‌ام

از زمانی‌که من بازی می‌کردم در حق ماشین‌سازی اجحاف می‌شد

اکبرپور:‌ برای ماندن در لیگ برتر قولی نداده‌ام

امیرحسین اعظمی- روزنامه‌نگار

ماشین‌سازی از 20‌بازی لیگ بیستم تنها 10‌امتیاز گرفته و با اختلاف 6‌امتیازی نسبت به تیم پانزدهم جدول، روی پله شانزدهم ایستاده است. علیرضا اکبرپور در شرایطی که ماشین‌سازی گزینه اول سقوط به‌حساب می‌آید، به تبریز رفته تا شاید بتواند این تیم را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند.

  ماشین‌سازی از مدت‌ها پیش گزینه اول سقوط به لیگ دسته اول است. در این شرایط سخت چرا هدایت این تیم را قبول کردید؟
انسان همیشه به امید زنده است. در زندگی اگر امیدی وجود نداشته باشد دیگر انسان می‌خواهد با چه انگیزه‌ای حیاتش را ادامه دهد. خیلی‌ها این سؤال را از من پرسیده‌اند و من هم در جواب می‌گویم که ما امیدواریم. همه می‌دانند ماشین‌سازی چه شرایطی دارد ولی باید سخت تلاش کنیم. در فوتبال هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و اگر تلاش کنیم شاید اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.

 شما قول می‌دهید که این تیم در لیگ برتر بماند؟
من هیچ قولی برای ماندن در لیگ برتر نداده‌ام و کسی هم از من قول نگرفته است. من به اینجا آمدم تا اگر کمکی از دستم برمی‌آید انجام دهم چون در ماشین‌سازی بود که رشد کردم و به فوتبال ایران معرفی شدم. طبیعتا ماشین‌سازی روی کاغذ شانس زیادی برای ماندن ندارد و هر عقل سلیمی هم می‌داند که کار این تیم خیلی سخت است ولی وظیفه ما این است که تلاش و مبارزه کنیم. با ناامید شدن چیزی درست نمی‌شود.

  قبول دارید در این سال‌ها همه نگاه‌ها به تراکتور بوده و هیچ‌توجهی به ماشین‌سازی نشده است؟
بله، همینطور است. از زمانی‌که من در این تیم فوتبال بازی می‌کردم در حق ماشین‌سازی اجحاف می‌شد. این در حالی است که ماشین‌سازی قدیمی‌تر از تراکتور است و هوادارانی متعصب دارد که واقعا فوتبال را می‌فهمند. امسال هم متأسفانه شرایط طوری شد که تیم نتایج خوبی نگرفت و همین موضوع مشکلاتی را در پرداختی‌ها به‌وجود آورد. من امیدوارم شرایط عوض شود و نگاه‌ها به 2 تیم تبریز یکسان باشد.

  باشگاه مدت‌هاست که به بازیکنان پول نداده، آیا قرار نیست این روند تغییر کند؟
من با مسئولان باشگاه صحبت کردم و ان‌شاءالله که این اتفاق رخ خواهد داد. وقتی تیم نتیجه بگیرد قطعا شرایط مالی هم بهتر می‌شود. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که با تعصب تمرین و بازی می‌کنند، امیدوارم با تلاش آنها در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید