• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 29 فروردین 1400
کد مطلب : 128455
+
-

جنگ نیابتی

امروز ایبار و ختافه مقابل اتلتیکوورئال مادرید قرار می‌گیرند، بارسلونا چشم به نتیجه این 2 بازی دارد

جنگ نیابتی


بارسلونا دیشب در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو حاضر بود و این فرصت را داشت تا بازی‌های امشب و امروز لالیگا را به‌عنوان ناظر دنبال کند. اتلتیکو ساعت18:30امروز با ایبار بازی می‌کند و 5ساعت دیرتر نوبت رئال‌مادرید است که بدون کاسمیرو و ناچوی محروم، راموس و کارواخال مصدوم و واران کرونایی به خانه ختافه برود. اگر یک یا هر دو تیم مادرید در بازی‌های هفته سی‌ویکم امتیاز بدهند، آنگاه بارسا با خیال راحت به دیدار عقب‌افتاده‌اش فکر می‌کند تا فاصله فعلا یک‌امتیازی‌اش با رئال و 2امتیازی با اتلتیکو را با خیالی آسوده جبران کند. تست کرونای واران هم هنوز منفی نشده و این مدافع هم که احتمالا در پایان فصل به منچستر یا چلسی فروخته می‌شود به بازی امشب نمی‌رسد. زیدان مجبور است در غیاب دو سه مدافع اصلی مرکزی‌اش یعنی واران، راموس و ناچو از یک مدافع وسط ذخیره که در ال‌کلاسیکو و بازی رفت‌وبرگشت مقابل لیورپول خوب جواب داده، در کنار چوست از تیم کاستیا یا مندی که یک مدافع چپ است در قلب دفاع استفاده کند. شاید اودریوسولا هم به‌عنوان دفاع راست به ترکیب برسد. کروس مجبور است به‌جای کاسمیروی محروم هافبک دفاعی بازی کند و احتمالا در کنار ایسکو، والورده و مودریچ، 4هافبک تیم را تشکیل بدهند و وینیسیوس و بنزما هم در خط حمله قرار بگیرند. ادن آزار هم به این بازی رسیده و برای حضور در ترکیب مشکلی ندارد؛ احتمالا دقایقی به میدان برود. کوبو، بازیکن قرضی ژاپنی رئال هم می‌تواند در این بازی روبه‌روی رئالی‌ها بازی کند چون انگار فلورنتینو پرس یادش رفته بود در قرارداد قرضی این بازیکن «بند ترس» را بگنجاند تا او مقابل این تیم به میدان نرود.
امروز ساعت22و در ادامه نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس که دیشب با دیدار منچسترسیتی-چلسی آغاز شد، 2تیم کم‌شانس‌تر برای قهرمانی در این مرحله یعنی ساوتهمپتون و لستر به مصاف هم می‌روند. لیگ برتر هم تعطیل نیست و آرسنال و منچستریونایتد پس از قطعی کردن صعودشان به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، امروز بازی دارند. آرسنال ساعت17با فولام بازی می‌کند و یونایتد ساعت19:30با برنلی.
در ایتالیا بازی‌های این هفته حساس‌تر و جذاب‌تر دنبال می‌شوند. ساعت17:30یوونتوس در زمین آتالانتا به میدان می‌رود که بی‌نهایت دیدار جذابی است و به‌نوعی پیش‌بازی مسابقه فینال جام حذفی است که حدود 2هفته دیگر با حضور همین دو تیم برگزار می‌شود. کریستیانو رونالدو که این روزها از شرایط خودش و تیمش راضی نیست و البته از اوضاع اقتصادی راضی است و به‌تازگی برند عینک CR7را هم روانه بازار کرده، تلاش می‌کند تا به رکورد صد گل زده برای یوونتوس نزدیک شود. او 3گل دیگر برای دستیابی به این رکورد فاصله دارد. ناپولی با اینتر ساعت23:15هم در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز بالای جدول به مصاف هم می‌روند. به‌نظرمی‌رسد اینتر قهرمانی‌اش قطعی باشد اما گتوزو شاید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را بگیرد و شاید بدون موفقیت این تیم را در پایان فصل به مقصد فیورنتینا که تازه با آن توافق کرده است، ترک کند. میلان هم با جنوا و سر ظهر ساعت15بازی دارد و تورینو با آاس‌رم.

این خبر را به اشتراک بگذارید