17
یکشنبه 22 فروردین 1400
شماره 8192
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ الکنو و بازیکن چموش

ولادیمیر الکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، پس از 12فصل، از تیم زنیت روسیه خداحافظی کرد. او بعد از 14سال قهرمانی در لیگ روسیه، این بار تا رده پنجم سقوط کرد. آلکنو از سال ۲۰۰۸ سرمربی زنیت بود و با این تیم بیش از 30جام معتبر گرفت اما آخرین حضورش روی نیمکت این تیم، باشکوه نبود.
ویژه
برخی از نزدیکان به مدیریت ارشد فدراسیون فوتبال معتقدند شکایت این فدراسیون از AFC به‌دلیل دادن میزبانی مرحله انتخابی جام‌جهانی به بحرین، نتیجه خواهد داد.
از آنجا که انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی از همان ابتدا با اما و اگرهایی همراه بود و برخی با آن مخالفت کردند، پیشنهاد حضور کریم باقری در این تیم مطرح شد تا به‌اصطلاح وزن نیمکت افزایش بیابد.
درحالی‌که لیگ برتر به هفته پنجم از نیم‌فصل دوم رسیده، 5تیم هنوز در این نیم‌فصل به پیروزی نرسیده‌اند.
در حالی که گفته می‌شد مهدی تاج در طول جلسه کمیته اجراییAFC اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین را به اطلاع دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانده، اما شواهد نشان می‌دهد این اتفاق رخ نداده و صرفا یک خبرسازی برای تطهیر نایب‌رئیس ایرانی AFC بوده است.
حمید سوریان دارنده 7مدال طلای جهان و المپیک که این روزها به‌عنوان نایب‌رئیس در فدراسیون کشتی فعالیت می‌کند از کسب 2سهمیه المپیک رضایت نسبی دارد و معتقد است می‌شد هر 3سهمیه را در قزاقستان کسب کرد.
قصد از اشاره به این نکته این نیست که مثل جواد خیابانی و بقیه گزارشگرهای فوتبال تلویزیونی هنگام پخش مسابقات فوتبال خارجی بگوییم مربیان و بازیکنان ایرانی باید از اینها یاد بگیرند و این بازی‌ها مثل یک کلاس آموزشی است.

تلویزیون علیه فوتبال

۴ نقد به عملکرد صداوسیما از ضعف گزارشگران تا کارگردانی تصاویر و تلاش برای دیده شدن به هر قیمتی
گزارشگر بازی پرسپولیس و نساجی در هفته بیستم لیگ برتر را می‌شناختید؟ از عملکردش راضی بودید؟ اسمش مجید عابدی است و گویا از برنامه «آقای گزارشگر» به سطح کار در تلویزیون رسیده.
چانه‌زنی با سوژه‌های نقل‌وانتقالاتی

چانه‌زنی با سوژه‌های نقل‌وانتقالاتی

بارسلونا همه گزینه‌های خرید و همچنین ستاره‌های خودش را می‌پراند
لاپورتا در دوره جدید ریاست در باشگاه بارسلونا مثل دوره اول دستش باز نیست.
پرواز پردردسر سرخ‌ها به هند
کاروان پرسپولیس بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان برای حضور در بازی‌های گروه پنجم آسیا به‌سوی هند پرواز کرد.
انتظار می‌رفت شرایط تمدید قرارداد چند بازیکن مهم پرسپولیس، ازجمله احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان پیش از اعزام تیم به لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود اما نهایتا این اتفاق رخ نداد.

اعتراف شهریار : من استقلالی بودم

نقل قول فوتبال ایران
علی دایی در گفت‌وگو با یک برنامه اینترنتی صحبت‌های جالبی مطرح کرده که از میان آنها اعترافش به استقلالی بودن در سال‌های جوانی بسیار خبرساز شده است.

نقل قول فوتبال جهان

والدانو: سرمربی و بازیکن و مدیر ورزشی اسبق رئال‌مادرید: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود.

جنوا، آینده رونالدو

پیش بازی
دیروز همه مسابقات فوتبال در جهان تحت‌تأثیر و زیر سایه ال‌کلاسیکو بود.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
پیروز قربانی دو بار تا آستانه عضویت در کادر فنی استقلال پیش رفت و هر دو بار انصراف داد.
پس از فرزاد فرجی که با مثبت‌شدن تست کرونایش شانس سفر همراه کاروان پرسپولیس به هند را از دست داد، روز گذشته خبر رسید سعید آقایی هم کرونا گرفته و از کاروان قرمز‌ها جا مانده است.
برنامه بازی‌ها