• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 22 فروردین 1400
کد مطلب : 127822
+
-

نکته بازی / الان کمالوند هیچ‌کاره است؟



پیروز قربانی دو بار تا آستانه عضویت در کادر فنی استقلال پیش رفت و هر دو بار انصراف داد. جالب اینجاست که او هر دو مرتبه مدعی شده وظایف و حوزه اختیارات تعیین‌شده برایش در استقلال در حد او نبوده و به همین دلیل قید قبول پیشنهاد را زده است. قربانی یک‌بار این حرف را زمان استراماچونی زد و یک‌بار هم الان که دعوت مجیدی را رد کرده است. روشن نیست پیروز به‌عنوان دستیار خواهان چه سطحی از اختیارات است. حالا می‌گوییم استراماچونی خارجی بود و دستیار ایرانی را به‌عنوان دکور می‌خواست، فرهاد مجیدی که با وجود همه اختلافات قبلی به او پیشنهاد همکاری داد؛ چرا این بار هم جواب قربانی همان بود؟ یعنی الان فراز کمالوند به‌عنوان دستیار در استقلال هیچ‌کاره است؟

انصافا قهر نبودید؟

اصولا هیچ دو آدم مشهوری در فوتبال ایران پیدا نمی‌شوند که بعد از یک جنگ و جدل با هم صلح کنند و این جمله را به‌کار نبرند: «ما با هم قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم.» الان هم علی دایی همین جمله را در مورد رابطه‌اش با علی کریمی به‌کار برده است. آنها در ماجرای خاکسپاری مهرداد میناوند، آشتی غم‌انگیزی با هم داشتند. خود بنده‌خدا مهرداد گفته بود آرزوی بزرگش آشتی این دو نفر است. الان اما دایی می‌گوید ما با هم قهر نبودیم. مردم حافظه دارند علی آقا؛ همین خود شما نبودی که روی آنتن برنامه نود شعر معروف «کبوتر با کبوتر» را خواندید و گفتید با علی کریمی هیچ رفاقتی ندارید؟ ایشان هم لطف کردند و شما را خودخواه و منفعت‌طلب خواندند. به جا آوردید؟

گل بزن، دوست پیدا کن

مهدی عبدی که بهترین موقعیت فصل پرسپولیس را خراب کرد و 2امتیاز بازی با پدیده را سوزاند، حالا از شماتت‌ها ناراحت شده و استوری گذاشته: «فهمیدم دوستان زیادی ندارم، فقط آدم‌های زیادی را می‌شناسم.» خب که چی مثلا؟ الان انتظار داری دوستان زیادت به‌خاطر چندین هفته گل نزدن دور سرت بچرخند؟ این فوتبال است، فیلم هندی که نیست. رونالدو با آن همه عظمتش، درحالی‌که همین الان آقای گل سری‌آ ایتالیا است به‌خاطر اینکه افول کرده زیر تیغ رفته و دارند پدرش را درمی‌آورند. برایش ساعت شنی خداحافظی و جدایی از یووه راه انداخته‌اند. بعد شما انتظار داری گل نزنی و حلوا حلوایت کنند؟ رفقای آدم به زندگی شخصی او مربوط هستند، هواداران هم بازیکن را با ثمربخشی‌اش قضاوت می‌کنند. به همین راحتی.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید