02
یکشنبه 22 فروردین 1400
شماره 8192
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حکم رهبر معظم انقلاب درباره روزه ‌ماه رمضان در زمان شیوع کرونا

رهبری
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شرایط روزه‌ ماه رمضان در زمان شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.

روحانی: دنیا و آژانس به ایران بدهکارند

مرکز مونتاژ سانتریفیوژهای پیشرفته نطنز، 9‌ماه بعد از تخریب دوباره راه‌اندازی شد
هسته‌ای
«ما فناوری را توسعه دادیم اما برخی به مردم دروغ می‌گفتند»، «برجام صنعت هسته‌ای را در ایران به‌طور کامل قانونی کرد»، «عهد ما با دنیا NPT است»، «نگرانی‌های نابجاموجب دردسر برای ملت ایران شد» و «روی پای خودمان ایستاده‌ایم»
بیم و امیدهای وین

بیم و امیدهای وین

عراقچی: اقدامات ایران در هر دو کارگروه «خوب» بوده اما همچنان نیاز است بحث‌ها ادامه یابد
مذاکرات وین تمام شده اما به‌نظر می‌رسد حواشی آن تا چهارشنبه یعنی موعد آغاز دوباره مذاکرات برای احیای برجام ادامه داشته باشد. اظهارنظرهای مذاکره‌کنندگان و بازتاب مذاکرات در رسانه‌ها همچنان نشست وین را در مرکز توجه قرار داده است.
اشتیاق انتخاباتی مجلس یازدهمی‌ها
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس: امیدواریم قانون اصلاح انتخابات ریاست‌جمهوری به 1400برسد
طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری از نخستین اقدامات مجلس یازدهمی هاست. طرحی که در همان هفته‌های نخست روی کار آمدن مجلس جدید ارائه شد و حکایت از عزم نمایندگان اصولگرا برای تغییر شرایط کاندیداتوری انتخابات۱۴۰۰ داشت.
با وجود اینکه زمان زیادی تا موعد ثبت‌نام کاندیداهای ریاست‌ جمهوری در 21  اردیبهشت ‌ماه و به‌دنبال آن آغاز تبلیغات و سرانجام برگزاری انتخابات در روز 28 خرداد باقی نمانده، اما ابهام و بلاتکلیفی که در جریان‌های سیاسی مشاهده می‌شود را می‌توان کم‌سابقه دانست.