• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 22 فروردین 1400
کد مطلب : 127823
+
-

آماربازی


05
درحالی‌که لیگ برتر به هفته پنجم از نیم‌فصل دوم رسیده، 5تیم هنوز در این نیم‌فصل به پیروزی نرسیده‌اند. در دور رفت و تا پایان هفته پنجم 3تیم هنوز برنده نشده بودند که مس رفسنجان در هفته ششم برنده شد و کار 2 تیم دیگر به هفته‌های 13و 15کشید. مس رفسنجان در دور برگشت هم مثل دور رفت شروع خوبی نداشته و الان یکی از 5تیمی است که هنوز در نیم‌فصل دوم پیروز نشده‌اند. حاصل کار مس رفسنجان در 5بازی ابتدای فصل 2مساوی و 3باخت بود. این تیم از 4بازی ابتدایی‌اش در نیم‌فصل دوم نیز به 3مساوی و یک باخت رسیده و همچنان به‌دنبال نخستین پیروزی است. مس امروز به مصاف سایپا می‌رود و خود سایپا هم یکی از 5تیمی است که در نیم‌فصل دوم هیچ بردی ندارد.

04
 تیم آلومینیوم امروز در حالی میهمان ماشین‌سازی است که بهترین پیروزی این فصلش را مقابل همین تیم به‌دست آورده است. بازی رفت آلومینیوم و ماشین‌سازی در حالی در اراک برگزار شد که هیچ‌کدام از 2 تیم هنوز هیچ بردی در لیگ نداشتند و به‌ترتیب با 2و یک امتیاز در قعر جدول قرار داشتند. در آن بازی آلومینیوم 4بر یک پیروز شد و روند صعودش به رتبه‌های بالاتر را از همان مسابقه آغاز کرد. اما ماشین‌سازی در قعر جدول ماند و هم‌اکنون هم با فقط یک پیروزی در رتبه آخر قرار دارد. آلومینیوم با برد 4بر یک مقابل ماشین‌سازی و باخت 6بر یک مقابل سپاهان در جدول بردهای پرگل این فصل هم به‌عنوان برنده و هم به‌عنوان بازنده حضور دارد.

03
 2 تیم سایپا و مس رفسنجان امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که در 3هفته اخیر هیچ‌کدام هیچ گلی نزده‌اند. سایپا که از ابتدای نیم‌فصل دوم هیچ گلی نزده و آخرین گلش را مهرداد حیدری در آخرین هفته از دور رفت زده است. مس رفسنجان اما در نخستین هفته از دور برگشت به استقلال گل زد و در آخرین حضور محمود فکری روی نیمکت آبی‌ها با این تیم یک-یک مساوی کرد. از آن به بعد رفسنجانی‌ها 345دقیقه را در حسرت گل سپری کرده‌اند و ممکن است این بار از رکورد قبلی خودشان هم عبور کنند. این تیم با 492دقیقه گل نزدن در ابتدای فصل رکورددار لیگ بیستم است و نفت آبادان و سایپا به‌ترتیب با 475و 443دقیقه در آستانه عبور از این رکورد هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید