• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 29 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225396
+
-

نكته بازی

به گل‌گهری‌ها هم فکر کن!
یکی از اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، فحاشی گروهی از تماشاگران به رامین رضاییان بود. غیر از اینکه اساسا ناسزا‌گفتن به هر بازیکنی زشت است، رضاییان چند سال برای پرسپولیس بازی کرده و نهایتا هم باشگاه او را نخواسته که جدا شده. پس آن کار قبیح جای هیچ دفاعی ندارد. موضوع اما زمانی جالب شد که رامین با مدت‌ها تأخیر به ماجرا واکنش نشان داد: «می‌دانم هواداران پرسپولیس از کی خط گرفته بودند. دم استقلالی‌ها گرم که هیچ‌وقت به من اهانت نکردند. تصمیم داشتم اگر به استقلال گل زدم، خوشحالی نکنم.» خیلی‌ها برداشت‌شان این است که چون رامین می‌داند جایی در پرسپولیس ندارد، اینطور از آبی‌ها تمجید می‌کند. اگر چنین باشد احتمالا به‌زودی باید شاهد ستایش او از هواداران گل‌گهر، مس رفسنجان و... هم باشیم. بالاخره ضرر ندارد که!

با بادیگاردت برو استخر!
در مورد چرایی مصدومیت عجیب و خارج از زمان تمرین سعید صادقی 2روایت وجود دارد. خود وینگر پرسپولیس می‌گوید در استخر لیز خورده اما بعضی منابع خبری بحث آسیب‌دیدن او حین موتورسواری را مطرح می‌کنند. به هر حال، بازیکنی که چندین میلیارد پول می‌گیرد، در شئونات زندگی خصوصی هم باید مراقب منافع کارفرما باشد. استاد علی نصیریان می‌گوید بازیگری که قرارداد می‌بندد نه‌تنها باید مراقب خورد و خوراکش باشد که مریض نشود، تا حد امکان در خودرو هم باید روی صندلی عقب بنشیند تا موقعیتش ایمن‌تر باشد و پروژه به‌خاطر تصادف احتمالی و آسیب دیدن او نخوابد. بله، خیلی آرمانگرایانه است اما احساس مسئولیت یعنی همین! به هر حال به صادقی توصیه می‌کنیم از این به بعد برای ایمنی بیشتر با همان بادیگاردی به استخر برود که برای عقد قرارداد می‌آید!

چهارمی هم همینطور
داستان‌های ژوزه مورایس همچنان ادامه دارد و برخی سخنان او‌ چنان عجیب شده که در جریان بازی حذفی با ملوان صدای گزارشگر اصفهانی را هم درآورد. با این حال مهم این است که ژوزه همچنان از عملکرد خودش رضایت دارد. بعد از برتری یک گله مقابل ملوان هم مورایس بار دیگر به‌خودش نمره قبولی داد: «با اتفاقاتی که این فصل برای ما رخ داد، سومی لیگ برتر هم برایمان به اندازه یک جام ارزش دارد.» اصلا خوب فکر کن، شاید این مقام سومی برایتان به اندازه 2‌جام ارزش داشته باشد. اینطوری می‌توانید دبل هم بکنید و دیگر نیازی به برگزاری نیمه‌نهایی و فینال حذفی هم نیست! فقط اینکه تراکتور در جدول تنها یک امتیاز با سپاهان فاصله دارد و اگر این تیم را بگیرد، احتمالا خواهیم فهمید چهارمی سپاهان هم یک جام می‌ارزد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید