• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 3 آبان 1402
کد مطلب : 206905
+
-

نکته بازی/ به بازیکنت بگو سکوت کندنکته بازی/ به بازیکنت بگو سکوت کند

اظهارات بحث‌برانگیز محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد وارد‌کردن خودروی 100میلیارد تومانی، سروصدای زیادی در جامعه ورزش کشور به پا کرد و خیلی‌ها نسبت به این موضوع معترض شدند. با این حال، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بار دیگر از موضع طلبکار وارد ماجرا شد و در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: «متأسفانه یک تیم رسانه‌ای تشکیل داده‌اند علیه پرسپولیس. همه ما داخل تیم می‌دانیم چه کسانی هستند. با بعضی خبرهای دروغ و شایعه و لجن‌پراکنی دنبال این هستند جو مسموم دور و بر تیم ایجاد کنند. اگر بخواهد چنین روندی ادامه داشته باشد، اسامی آنها را در هر کنفرانسی لازم باشد می‌آورم.» به جای این همه تهدید و تأسف، آیا بهتر نیست حرف‌نزدن یا دست‌کم حرف‌زدن به بازیکنت یاد بدهی تا این همه جنجال درست نشود؟!

هاشمی‌نسب از نگاه هاشمی‌نسب
یکی از حواشی این چند روز، درگیری لفظی مهدی هاشمی‌نسب با یک عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود. ابتدا مربی استقلال گلایه کرد که چرا اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. بعد این مدیر پرسپولیسی یادآوری کرد که جلال حسینی هم چنین وضعیتی دارد، اما هاشمی‌نسب در جواب او انبوهی از عبارات تند و تیز را نثار او کرد و در نهایت گفت: «جوابت را بدهم گنده می‌شوی!» به‌طور کلی چیزی که در ادبیات و مواضع دستیار نکونام خیلی جلب توجه می‌کند، تکیه‌کردن او بر اسم و رسم خودش است؛ به‌طوری که «من هاشمی‌نسب» از دهانش نمی‌افتاد. استاد، شما بازیکن خوبی بودی و با سرخابی‌ها قهرمان ایران شدی، اما حتی برنده 8توپ طلا هم اینطوری در مورد خودش حرف نمی‌زند. شما که کل بازی‌های ملی‌ات به عدد 30 نرسید!

این حرف‌ها اضافی است
نساجی برابر نوبهار ازبکستان نمایش خوبی نداشت و نهایتا با گل دیرهنگامی که دریافت کرد، تن به یک باخت بد داد. این در حالی بود که نماینده ایران از دقیقه‌52 با اخراج صابر حردانی 10‌نفره شد. بازیکن نوبهار در آفساید بود، اما حردانی دیگر بازیکن تیم ازبکستانی را با تکل خطرناک مصدوم کرد. داور ابتدا کارت زرد داد و بعد از مراجعه به VAR حردانی را اخراج کرد. رحمتی هم پس از مسابقه روی همین نکته انگشت گذاشت و گفت: «آن صحنه آفساید بوده است. نمی‌توانم خودم را قانع کنم و متوجه شوم چرا امروز این بدشانسی داور مرا گرفت.» خب آفساید بوده، اما حردانی تکل بسیار خشن و وحشتناکی زده و این دو ربطی به هم ندارند. بعد هم VAR آمده که بساط این اعتراضات جمع شود. اینطور نیست؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید