• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 25 بهمن 1402
کد مطلب : 218320
+
-

بازی مرگ 5 بازی‌ساز

3دختر و 2پسر تحصیلکرده،‌ برای ساخت یک بازی آنلاین دور هم جمع شدند، اما تصمیم عجیب‌شان برای مصرف ماده مخدر قارچ، پایان هولناکی در پی داشت و به جنایت ختم شد.
به‌گزارش همشهری، صبح دوشنبه، بیست ‌و سوم بهمن‌ماه به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران، خبر رسید که جنایت هولناکی در یکی از خانه‌های غرب پایتخت اتفاق افتاده است. پس از این تماس ‌تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و پس از ورود به آپارتمان طبقه اول با صحنه هولناکی مواجه شدند. یک دختر 24ساله و 2پسر 20 و 21 ساله غرق در خون روی زمین افتاده بودند؛‌دختر جوان و یکی از دو پسر به کام مرگ رفته بودند اما پسر جوان دیگر هنوز زنده بود و نفس می‌کشید که برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. تیم جنایی برای کشف حقایق این حادثه تکان‌دهنده به تحقیق از یکی از دوستان قربانیان که به‌شدت از مرگ هولناک دوستانش دچار شوک شده بود، پرداختند. وی که دختری 20ساله و دانشجوی رشته مهندسی برق است، گفت: من به‌همراه 4نفر از دوستانم، آپارتمانی را برای چند شب اجاره کردیم تا روی یک پروژه کار کنیم. دوستانم اهل تهران نیستند و من از طریق شبکه‌های مجازی با آنها که تحصیلکرده هستند، آشنا شدم.پروژه ما ساخت یک بازی آنلاین بود، اما شب حادثه یکی از دوستانم به نام کامبیز که مهندس کامپیوتر است ماده مخدر قارچ را از بیرون خرید و گفت مصرف این ماده مخدر اعتیاد‌آور نیست. کامبیز می‌گفت پس از مصرف، ممکن است فقط یک شادی عظیم به سراغ‌مان بیاید و دور هم خوش بگذرانیم. من و دوستم «نیره» خیلی کم مصرف کردیم اما کامبیز، ‌آرش و ندا خیلی زیاد مصرف کردند به حدی که دچار توهم شده بودند. ابتدا فقط شوخی می‌کردند و می‌خندیدند اما بعد جدی شدند. کامبیز می‌گفت فرمانروا و حکمران است، اما آرش و ندا مدعی بودند که آنها باید فرمانروایی کنند! ناگهان کامبیز شمشیری از اتاق برداشت. آن شمشیر را برای تولد من خریده بود چون عاشق یک کاراکتر بازی آنلاین بود. بعد من و نیره ترسیدیم و از خانه بیرون رفتیم و به پلیس و مادرم زنگ زدم.
با توجه به شواهد موجود، احتمال می‌رود که ابتدا کامبیز و آرش با هم درگیر شده‌اند و وقتی ندا برای میانجیگری رفته، وی نیز با ضربات شمشیر کامبیز به قتل رسیده است. تحقیقات تا زمان مرخص شدن کامبیز از بیمارستان ادامه دارد تا حقایق ماجرا رازگشایی شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید