• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 22 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224764
+
-

نكته بازی

خب، 50 درصدش حل شد!
در شرایطی که رسما اعلام شده باشگاه فاینورد حاضر نیست قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید کند و در همین راستا کاپیتان تیم ملی ایران هم در اغلب مسابقات این تیم نیمکت‌نشین شده، او حالا برای بازی در 2لیگ معتبر اروپایی ابراز علاقه کرده است: «بوندس‌لیگا همیشه یکی از لیگ‌های مورد علاقه من بوده است. همچنین عاشق لیگ ایتالیا هستم چون اکنون بازیکنانی در آنجا داریم، بنابراین جالب خواهد بود که در آنجا باشم. با این حال آینده قابل پیش‌بینی نیست.» خب شکر خدا 50درصد این طرف حل شده و فقط 50درصد مربوط به علاقه آنها باقی مانده است. البته جهانبخش به‌عنوان نخستین کسی که به تیم ملی فعلی لقب «نسل طلایی» داد 3فصل سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را هم دارد اما متأسفانه کسی چیز زیادی یادش نمی‌آید!

احساس خوب، کافی نیست
اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با هوادار از علاقه‌اش به ادامه حضور روی نیمکت سرخپوشان حرف زد. سرمربی پرسپولیس در بخشی از سخنانش گفت: «احساس خوبی در پرسپولیس دارم و این تیم را دوست دارم. باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.» خب البته طبیعی است که شما دوست داشته باشی در این تیم بمانی. این بزرگ‌ترین فراز کارنامه مربیگری‌ات است اما احساس خوب شاید آنقدرها هم کافی نباشد. نتایج پرسپولیس بد نیست اما شما عجالتا جام حذفی را از دست دادی و در 2بازی بزرگ مقابل استقلال و سپاهان هم برنده نبودی؛ بنابراین شاید اگر قهرمانی لیگ هم از دست برود، کار تمدید قرارداد سخت شود. فعلا تنها کاری که از دست شما برمی‌آید، بردن هر 4بازی آخر است. می‌توانی؟ ببینیم و تعریف کنیم.

کافی است جواد جان!
از جمله حواشی هفته گذشته فوتبال ایران حضور جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی و اظهاراتی بود که او انجام داد. آقاجواد در تازه‌ترین مواضع خود خواهان بخشش محرومیت آن آقای مسن هوادار سپاهان شد؛ همانی که در مورد زنان هوادار پرسپولیس یکی از زشت‌ترین جملات تاریخ فوتبال ایران را بر زبان راند و کاری کرد که هیچ احدالناسی نتوانست به دفاع از او برخیزد. حالا اما خیابانی به خیال خودش خرق عادت کرده و خواهان بخشودگی محرومیت 10ساله او شده؛ خب این یعنی چه؟ یعنی هتاکی در این حجم، بدون عقوبت باقی بماند؟ باور کنید خود آن طرف هم الان انتظار ندارد بخشیده شود. این چه فازی است که شما برداشته‌اید؟ بهتر نیست گاهی در مورد بعضی چیزها اظهارنظر نکنید آقای خیابانی؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید